Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar bara dra på en tossa så det inte blir blött när hunden slickar. Luftigt men skyddat.Suck... Tage har fått en liten spricka i ena trampdynan idag (inte djup) och han vill slicka på den hela tiden. Vi var hos veterinären i torsdags, kunde det inte ha skett innan dess istället...? Någon som har tips på vad man ska göra? Låta den luftas eller paketera in den?
Och hundarna låter den sitta kvar...?Jag brukar bara dra på en tossa så det inte blir blött när hunden slickar. Luftigt men skyddat.
Dragtossor ska det rätt kreativa hundar för att ta av sig. Men nä, mina stackars kuvade hundar tar aldrig av sig grejerOch hundarna låter den sitta kvar...?
Haha Min Zvante är också så kuvad att han går med på allt sånt Tage har inte kommit dit än Men efter att ha kämpat ordentligt i typ en halvtimme med att få av tratten så gav han upp och accepterade den iaf, så tassen fick vara ifredDragtossor ska det rätt kreativa hundar för att ta av sig. Men nä, mina stackars kuvade hundar tar aldrig av sig grejer
Taget från vår kliniks hemsida:Vad kostar de hos er att kastrera?
Fråga hos en veterinär o dom tog 4600 tyckte de lät lite dyrt?
Gullig liten tjejVi tragglar grunder. På torsdag skulle vi tydligen träna ligg och vi har haft lite svårt med just det när jag står upp samt i fotposition. Men nu är vi förberedda inför valpträningen
Bjuder på en liten uppställningsbild. Hon har precis kommit igång och äta igen efter sin periodfasta
Taget från vår kliniks hemsida:
Hane: 2700 (kryptorchid 6050)
Tik: 3800/4800
När kulorna är kvar i buken och inte har vandrat ner. Många väljer att kastrera då för att förebygga problem (eller något sånt), men eftersom det är en krångligare operation är priset högre.vad betyder kryptorchid
Så fint det ser ut med gula påskliljor i bakgrunden! Passar bra till den färgen.
Är hon redan 33 cm!? Disa var bara 32 när jag mätte henne senast. Uppfödaren trodde inte hon skulle bli nån stor tik - verkar som hon fick rätt då.@Targa hela 33 cm i manken Hur hög är disa? Jag tror inte Betty blir nå högre, hennes mamma är 32 cm och pappa är 36 tror jag det var.
Svårt att tvinga dom ligga på obekvämt underlag. Betty är inte så förtjust i blött gräs men hon gör det