Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, om Disa står på tå och schäfern lägger sig på knä så funkar det nog!Vilken otroligt anklagande blick!
Jag tycker att du är elak, DSG och schäfer, vad kan gå fel liksom ...
Nä, om Disa står på tå och schäfern lägger sig på knä så funkar det nog!
Fast, törs inte prova, risken är väl att jag blir uthängd i "Oseriös avel"-tråden då.
Dansk-svensk fäferhund juDu har väl ett MÅL med aveln? Gårdsschäfer.
Svensk-tysk röstar jag för. Blir så krångligt på engelska annars när hon ska göra internationell karriär med sin uppfödning.Dansk-svensk fäferhund ju
Ja, svensk-tysk gårdsschäfer låter seriöst och bra! Och när den internationella karriären är ett faktum så minns att det var här på Buke som rasen skapades!!Svensk-tysk röstar jag för. Blir så krångligt på engelska annars när hon ska göra internationell karriär med sin uppfödning.
Schwerman Schepdog?Svensk-tysk röstar jag för. Blir så krångligt på engelska annars när hon ska göra internationell karriär med sin uppfödning.
Färska bilder på lilleman, han börjar allt bli vuxen, 7 månader snart. Sköter sig fortfarande riktigt bra ute vilket är så skönt! Sköter sig också med andra hundar, har förut varit så att han inte kan slappna av 1 sekund med hundkompis i huset, men nu börjar han kunna de vilket är riktigt skönt
Hur hög är han nu? Tycker han ser så liten ut mot var min var i den åldern, men hon var ju en bjässe också. Han är iaf superfin!
Hihi, lite skillnad mot kompisens sheltie-tik som väger strax under 10 kg. Men hon är även högHan är väldigt liten, 32,5-33 cm hög och väger strax över 4 kg. Hoppas han växer liiiite till iallafall