Tränade lite smått nu på kvällen, filmade lite och klippte ihop en snutt. Vi är inga proffs haha, men hans arbetsglädje är rolig att se, även hans ljud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det där benlyftet vid 1.15Tränade lite smått nu på kvällen, filmade lite och klippte ihop en snutt. Vi är inga proffs haha, men hans arbetsglädje är rolig att se, även hans ljud
Tränade lite smått nu på kvällen, filmade lite och klippte ihop en snutt. Vi är inga proffs haha, men hans arbetsglädje är rolig att se, även hans ljud
Så duktig! Vi försöker oxå träna in någon slags fotgående men det går inte sådär bra kan jag lova!Tränade lite smått nu på kvällen, filmade lite och klippte ihop en snutt. Vi är inga proffs haha, men hans arbetsglädje är rolig att se, även hans ljud
suris fick gå helt lös utan lina nu på morgonen när vi gick runt åkern
han va super duktig
men när man ska kalla in honom är han nästan helt döv när man ropar kom hit men lyssnar till 90% när man ropar hejdå och kommer som ett skott
Vår stora är likadan om hon inte lyssnar på kom säger jag hejdå och springer i motsatt håll och då blir det fart på henne!
Alltså, det där benlyftet vid 1.15
Haha såå söt!! Ljuden, tassarna och sättet han trippar på
Så duktig! Vi försöker oxå träna in någon slags fotgående men det går inte sådär bra kan jag lova!
Piruetten i börjanTränade lite smått nu på kvällen, filmade lite och klippte ihop en snutt. Vi är inga proffs haha, men hans arbetsglädje är rolig att se, även hans ljud
Väldigt olika - allt från 5-8 månader. Min Cookie började lite smått vid 5 månader och nu vid 6 månader är det spöken, spöken överalltNär kommer hundarna in i spökåldern?
Väldigt olika - allt från 5-8 månader. Min Cookie började lite smått vid 5 månader och nu vid 6 månader är det spöken, spöken överallt
Min moffar eller gapar på allt och håller på göra mig tokig.....typ. Barnvagn där, en gren där som inte låg där igår, en hund långt bort, en plastpåse i en buske osv osv. Lite lagom brötig så därDe va de jag tänkte då har nog suris kommit in i de nu
Min moffar eller gapar på allt och håller på göra mig tokig.....typ. Barnvagn där, en gren där som inte låg där igår, en hund långt bort, en plastpåse i en buske osv osv. Lite lagom brötig så där
Det är nog en sådan dag bara.. Ebrah är likadan Hon har sprungit som en tok på långpromenad, blivit ordentligt rastad, har ätit så mycket som hon velat... Men nej, hon är inte lugn ikväll. Fattar inte heller varför. Kanske hon är hungrig igen, men det borde hon inte vara.Milou har varit så jobbig ikväll haha, går runt och gnäller hela tiden trots aktivering/promenader. Står vid dörren gång på gång och gnäller, precis som han alltid gör när han behöver ut och kissa/bajsa. Problemet är bara att vi varit ute 3 gånger på en timme och han har gjort bägge Några funderingar? Inte dålig i magen eller liknande och är precis som vanligt annars!