Har du pratat med uppfödaren om Bettys problem? Vad tror hon om det?
Hon kände väl lite som jag att funkar det inte få jag väl byta. Men hon trodde väl inte att det berodde på Bozita i sig. Sen har vi inte pratat om det nämnvärt.
Ska testa färskfoder, hon äter torrisarna med dåligt aptit men är egentligen rätt glad i mat.
Kl.
Idag vid klockan fyra började hon kräkas vitt skum. Kanske 5 ggr totalt fram till 6 tiden. Kom upp en liten klisterlapp i plast (intakt så finns inga bitar kvar i magen) vid andra kränkningen. Sin vid 7 fick hon frukost och när jag sedan åkte och hon var kvar hemma med sambon hade hon kräkts två gånger till mellan 8 och 9 och sen hade hon pillat i sig lite foder till och vatten som åkte upp ganska omgående sa han. Var nått rött i tydligen så misstänker att hennes mage inte gillade de nya godisarna.
Fick lite uppblött torrfoder för 30 min sedan och än har hon inte kräkts. Får väl se hur det fortsätter, ska in och köpa foder idag (det ni rekommenderat. Hoppas att återförsäljaren är bra på tillskott etc. Ska googla lite nu innan också). Kräks hon inget mer idag börjar jag fasa in det sakta från och med imorgon. Ska köpa lite mer leksaker och tuggrejer också.