Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är de röda mer kvadratiska i huvudet? Tycker alla jag har sett har generellt (enligt mig) finare huvud än många bruna.Han börjar snart se lite vuxen ut
Just nu känns det som att han växer på höjden, men jag hoppas att hans lilla huvud ska sätta fart och växa snart
Han är 13 år. Han ska få gå på valpkurs men det finns ingen att anmäla sig till just nu, hoppas det blir en snart.Hur gammal är lillhusse? Om ni planerar att gå valpkurs kanske han kan få gå den, eller iaf en stund beroende på hans ålder?
Maila klubben och hör. På min klubb så finns det lite olika träningsgrupper där alla är välkomna och där en instruktör är på plats. Kanske finns något liknande på er klubb? Jag tänker att det kan vara bra för lillhusse och hunden att få göra något tillsammans på en ny plats så att lillhusse lär sig hur en tränar en hund och i en ny miljö för valpen blir det lillhusse som blir trygghetenHan är 13 år. Han ska få gå på valpkurs men det finns ingen att anmäla sig till just nu, hoppas det blir en snart.
Är de röda mer kvadratiska i huvudet? Tycker alla jag har sett har generellt (enligt mig) finare huvud än många bruna.
Oh herregud vilka fina ögon hans pappa har!Njae, det beror nog mer på linjer än på färgen En del har lite mer "snipiga" näsor och smalare skalle.
Otis kommer nog få ett ganska stort och brett huvud, men det har ju hans pappa också:
Ladda hade också ett ganska kvadratiskt huvud när hon var i Otis ålder:
(haha, åh, så liten hon var här )
Fint att hon finns så tydligt i Ebrah Även om jag förstår att det är tufft också med dagliga påminnelser som sorgen.
Idag har Ebrah fått leka lite med Aysu ute igen, hon har även sprungit som en galning på ett fält och åt tre ton mat när vi kom hem. Trött valp!
Vi mötte en mamma med ett ledset barn på vägen hem från promenaden också. Barnet verkade ha ramlat eller något, grät som en tok men verkade inte ha skadat sig. Mamman försökte distrahera barnet genom att peka på mina hundar, så jag stannade och lät dem titta. Frågade sedan om de ville hälsa på valpen (Aysu kan tycka att barn är läskiga) och det ville de. Slutade med att jag höll Ebrah samtidigt som barnet kände på den fluffiga pälsen på magen och klappade lite på bakdelen. När vi gick därifrån så tackade mamman mig och barnet verkade vara på gott humör igen
Vi har även gått lite i djuraffär där Ebrah hälsade på en ung dvärgpudel och en i personalen som haft saluki. Vid kvällspromenaden sköts det fyrverkerier som f*n, men Ebrah var helt, helt oberörd
Avslutade kvällen med att träna lite igen. Hon är proffs på sitt och stå nu, växlar fint mellan dem också så det är tydligt att hon förstår vad det betyder. Även gå fint vid sidan gick bra.
Behöver jag ens nämna att hon sover som en stock nu?
Inte heller har hon hunnit kissa inne idag. (Hon har dock stökat till det i hallen, där måste jag städa...)
Det är så skönt när de är trötta.
Avslutade kvällen med att träna lite igen. Hon är proffs på sitt och stå nu, växlar fint mellan dem också så det är tydligt att hon förstår vad det betyder. Även gå fint vid sidan gick bra.
Ebrah kan mer än vad Nikki kan . Jag som skulle träna tricks har inte gjort det alls. Utan vi håller bara på att få en stabil inkallning, resten har jag.... råkat glömma :P haha. Kanske dags att träna in något användbart kommando utöver "kom" och "nej"
Oh herregud vilka fina ögon hans pappa har!