Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig blir det en rottistik som flyttar hem till oss nu på måndag
Skulle inte ha någon fler rottis hade jag bestämt.
Efter att älskade Ina insjuknade o hastigt fick somna.
Kikade runt på andra bruksraser, men ingen som fick mig att känna som dessa rottisar.
Så nu sitter jag här o önskar att helgen kunde gå snabbare.
Inte så ofta jag vill att helgen tar slut.
Grattis! Vad kul. Det kommer alltsa att bli en massa bilder pa rottis valpar har snart.
Det ar nu en vecka (och en dag) kvar tills jag kan hamta min nya rottis ... Jag ar sa ivrig att jag formligen vibrerar.
<snip>
Träna är kul tycker han och han är tacksam att lära saker för han minns allt jag säger bättre än jag själv. Nejar jag när han tar en spade rör han den aldrig mer igen. Men han kan ta en annan spade förstås.
Grattis! Vad kul. Det kommer alltsa att bli en massa bilder pa rottis valpar har snart.
Det ar nu en vecka (och en dag) kvar tills jag kan hamta min nya rottis ... Jag ar sa ivrig att jag formligen vibrerar.
Hon blir 7 veckor i dag. Om en vecka hamtar jag henne. Utav en tillfallighet utfoll det sa bra att Maken kommer tillbaka fran Mellan Ostern samtidigt. Det ar 120 svenska mil och tar ungefar 12 timmar att kora sa hon hade fatt flyga ner om det inte varit for Maken (som i och for sig vanligen flyger aldeles sjalv). Jag har nu stadat klart och fixat husvagnen sa jag tar den med mig upp, det blir enklast sa da det innebar att man kan stanna precis var man vill och vi kan ta en extra dag pa oss ner sa valpis inte blir sittande sa lange i bilen.
Jag kor hemmifran pa Fredag, pa Lordag kommer Maken och pa Sondag hamtar vi valpis och borjar kora hemmat.