Sv: Valp 2013

Haha :D
Vi träffade "vår" djurskötare på senaste utställningen, du skulle ha sett Ulays glädje när han insåg att det var HON! Hihi. Det är skönt med en hund som älskar att åka till veterinären ;) Till hans stora lycka så får han träffa dem imorgon igen, då är det dax för vaccination!

En av dessa flyttar hem till oss i juni! Lancashire heelervalpar födda 1 april!

:love::love:

wpid-bild0013.jpeg

Dog litegrann! Ge mig :love::love::love:

Ja verkligen!
Gammelhunden tycker om veterinären och enda gången Qiwi har träffat vår veterinär så var hon också glad!

Har en toppen privatveterinär som dessutom har egen kennel också.
Hon gosar och pratar med hundarna och Qiwi fick godis av henne vid sin vaccinering så hon skulle tycka det var roligt och positivt!
Världen borde vara fylld med fler såna veterinärer! :love:

Ja, valp. En blond tös blir det :)

Han kommer nog inte bli helt nöjd i början av att behöva dela mig med en annan men på lite längre sikt kommer han nog tycka det är en strålande idé :p

Jag tar gärna emot namnförslag som börjar på "I".

Vem var det nu som skaffade italiensk vinthund (orkar inte gå bak och kolla)?
Vart har hon blivit av, saknar bilder från henne ju. Hon skaffade ju den i samma veva som jag tog hem Qiwi. :)

Det tror jag också han kommer göra så småningom!

Är det något särskilt tema på namnen? ska det vara namn eller kan det vara vilka ord som helst? svenska, engelska eller annat språk?

Finns inget tema, kan vara vad som helst bara det börjar på "I". Jag vill däremot att det helst inte är ett jättevanligt namn som inte var och varannan hund heter. Sen får det gärna passa ihop med Saulos/Salle :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka