Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har "min" cardigan kull fötts i Tyskland! Jag är den som får välja hane först och det föddes en brindle med vitt. En trefärgad med brindlemärken och lite vitt.. Sen en till trefärgad med brindlemärken och en fiin bred bläs! Den sistnämnda är jag ju mest sugen nu. Men ska vänta tills dom är ca 5v med att välja så jag ser hur exteriören ser ut
Oh ja. Han är på riktigt dåligt humör.
Nyps när än han kommer åt, om leksakerna råkar komma för långt bort så morrar han o skäller åt dem, för det mesta ligger han vid dörren och tjurar
Jag ska om drygt 4 veckor titta på kullen och välja en hanvalp. Finns 6 st så finns lite att välja mellan och tyvärr kan jag inte välja alla. Hämta valpen kommer jag dock inte kunna göra förrän i sista maj tidigast.
Jag är mest inne på Piraya. Det var henne jag var intresserad av att köpa efter först men parningen vart framskjuten. Inte helt bestämt att hon ska paras i sommar än men jag hoppas på det.
Ska läsa på mer om Reka och Vippen var det väl som hon parades med?
Har du träffat någon av dom?
Det är väldigt mycket om, men och kanske. Men jag kommer ev. bli med en valp i höst. Mycket handlar om hur den jag har hemma utvecklas. Fortsätter hon göra såna här framsteg så kommer det att bli valpis i höst, sen måste jag se hur det blir med jobb och sånt också innan. Men galet sugen är jag!
Nu är det klart. Min chihuahua-tiks ena dotter är parad med en jättefin hane och jag tar en tik ur den kullen. Nu är det ju så mycket som ska klaffa innan valpen är min, det ska bli en tik, det ska helst bli en vit tik, den ska vara frisk med mycket päls etc. Men just nu är planen att det blir bebis hemma hos oss i slutet på sommaren.
Min kompis har Vippen och jag gillar honom jättemycket! Skulle vilja ha honom på min tik! Mjuk och snäll med mycke driv! Skulle gärna ta valp från den kombinationen!!
Reka har jag träffat och sett lite på agilitytävlingar i somras och hon verkar också trevlig!
Hundavel & Ras Känns som som är ganska hetsiga och högenergiska för ett litet barn, inte sällan dom vrålar rätt bra på andra hundar om dom inte fostras...
Foder & Strö Efter att ha haft en "maghäst" i 8 år så har jag alltid gett mina hästar stöpta linfrö från oktober till april/maj. Peppar peppar så har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.