Det är väldigt stor skillnad på att få barn när man är nästan arton eller när man är tio-tolv år. Tycker inte du det? De flesta normala artonåringar klarar sig själva i ganska stor utsräckning.
Någon bra förälder
Ja det finns nog fler än någon bra förälder som inte har fyllt 25 när de fick barn. Jag känner ganska många.
Att en trettioåring blir attraherad (och gör något åt det) av en fjorton-sjuttonåring tycker jag också är fel. Men kanske inte just för att de blir utnyttjade utan för att jag funderar på vad en normal mogen trettioåring får ut av förhållandet och vice versa. De lever ju i helt olika tider i livet.
En fjorton-sjuttonåring ska ju leva livet utan förpliktelser medans en trettioåring bör ha kommit ifrån den biten. Min erfarenhet är att när personer dras till så mycket yngre människor så beror det just på att de är omogna och vill leva kvar i tonårstiden.
Jag blev kallad för lammkött av min sambos kompisar när vi träffades. Då var jag 28 och han 37. Fyyyyyyy så snuskigt och han utnyttjar mej säkert