vallhund
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article18135059.ab#xtor=AD-500-[aftonbladet]-[TF_sociala_medier_artiklar]-[Lista]-[svd]-[]-[]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dummare människa med huvudet så långt uppstoppat där bak än JÅ får man nog leta länge efter...
Har inte själv läst koranen så vet inte vad där står men den dagen han läser bibeln lika ordagrant så kommer han hitta mycket värre och sjukare saker än så!! Den har jag faktiskt läst ordagrant då jag ville ha dumma "argument" under konfirmationen (rebellisk fjortis?? Näää)
Jahamendåså! Då är det ju lugna puckar.Var har JÅ uttalat sig om detta det är väl hans stabschef som uttalat sig..
Jahamendåså! Då är det ju lugna puckar.
Nej det är inte rätt med sakfel. Men det gör inte den här "fadäsen" mindre allvarlig. Stabschefen är liksom rätt högt upp i organisationen också.
Fast islam är en sjuk religion så det gör inget att det belyses lite även om våldtäkt inte är direkt straff. Du får som man utnyttja din kvinna när du behagar och de flesta våldtäkter sker faktiskt i hemmen.
Så även om det som sägs är fel så sker mkt obehagligt i skymundan
Om du läser länken igen så kommer det upp lite mer otäcka fakta och en dementi.
Och det är väl eg inte ens stabschefen som sagt det utan en annan.
Fast islam är en sjuk religion så det gör inget att det belyses lite även om våldtäkt inte är direkt straff. Du får som man utnyttja din kvinna när du behagar och de flesta våldtäkter sker faktiskt i hemmen.
På vilket sätt är Islam sjukare än någon annan abrahamitisk religion?
Du ogillar islam så mycket att du tycker att lite illasinnade lögner inte gör något? Gulligt.
Klart det sker en massa obehagliga saker men de är inte kopplade till religion på det sätt som västerländska islamofobiska högerextrema rasister vill låta påskina.
Att de flesta våldtäkter sker i hemmiljö av förövare som är närstående till offret är ingen nyhet och jag begriper inte vad det har med religion att göra.
Jag tycker du ska läsa biblen, där står det mängder av tokigheter, jag lovar.
Självklart ska man inte tillskriva folk åsikter de iinte givit uttryck för.
Njae det ligger en del bakom det hela.
1. Enligt islam är det en dödssynd att mörda en jungfru, detta inkluderar även om döden beordras av staten i form av ett dödsstraff.
Detta innebär att staten om den är fundamentalistisk accepterar att kvinnan våldtas innan avrättningen så att bödeln slipper begå dödssynden att döda en jungfru...
Det kan vara därifrån han fått tanken.
JaHar jag påstått det?
Du skrev alltså att även om det som sägs är fel så är det bra att "belysa" eftersom islam är en så sjuk religion.Fast islam är en sjuk religion så det gör inget att det belyses lite även om våldtäkt inte är direkt straff. [...]
Så även om det som sägs är fel så sker mkt obehagligt i skymundan
Njae det ligger en del bakom det hela.
1. Enligt islam är det en dödssynd att mörda en jungfru, detta inkluderar även om döden beordras av staten i form av ett dödsstraff.
Detta innebär att staten om den är fundamentalistisk accepterar att kvinnan våldtas innan avrättningen så att bödeln slipper begå dödssynden att döda en jungfru...
Det kan vara därifrån han fått tanken.
Källa?
101010