Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puttar upp tråden, och undrar hur det går för alla med hingstvalet inför vårens betäckningar?
Jag har nog bestämt mig för JJ till Beauty i alla fall.
Hur går det för dig?
Vad roligt! Det är säkert ett bra val!
Jag har bestämt mig för att vänta med att betäcka henne lite... måste ju berätta att vi har köpt gård!!!!! Papperna skrivs i morgon!!!!
Den 15 februari flyttar vi in här...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I stallet är där 7 boxar, uppvärmd sadelkammare och foderkammare. Men det är inte billigt... så vi känner att vi vill inte ta oss vatten över huvudet, så vi ska inte tillverka fler egna hästar i vår i alla fall. Men sedan är där ju plats till några till iaf!![]()
WOW! Vad fint det ser ut.Jag måste nog få komma ner på studiebesök sen när ni kommit iordning
.
Vad mysigt det ser ut, särskilt med det vädretUndrar om ni har samma väder 15 februari
![]()
Hahaha! Kul att du tyckte om det!
Ja!! Det får du göra, tycker jag!
Du är alltid välkommen!![]()
Ja, det ser verkligen underbart ut. När är bilderna från? Var ligger det någostans? Då kommer jag ner och hälsar på någon gång i vår. Kanske när Ami fölat?![]()
Hi,
I am french breeder;I've got connemara mare.
If you want some fotos of french stallion,ask me.
Hi!
I have a question. Does french stallions got studbook numbers like the irish? Like for example Cannon Ball CSB 1. I've never seen a number after a french horse's name.