Sv: Val av connemarahingst till 2008
Tack! Det var roligt att du tycker det!
Jo, jag har planerat för att han ska göra treårstestet. Han är högrest och av bra rastyp, och så har han underbara gångarter. Jag längtar tills den dagen man kan galoppera honom, för han har en väldigt fin galopp.
Aragorn har en stor trygghet i sig själv, och är väldigt snäll och mysig till temperamentet.
Vad har ditt Packie-barn på mödernet? Har du fler connemaror?
Spännande att visa Phoebe då! Tycker som sagt, att hon har en bra stam! Hon borde väl både kunna hoppa och gå bra på utställning, stammässigt iaf!
Tyvärr har det inte blivit några utställningar än. Men vi satsar på det till nästa år.
Fina ponnyer du har. Såg att du hade en 05a efter Packie. Ska han gå treårstest nästa år?
Har en 07a efter honom som har väldigt fint temprament och fina gångarter. Hur e din?
Tack! Det var roligt att du tycker det!
Jo, jag har planerat för att han ska göra treårstestet. Han är högrest och av bra rastyp, och så har han underbara gångarter. Jag längtar tills den dagen man kan galoppera honom, för han har en väldigt fin galopp.
Aragorn har en stor trygghet i sig själv, och är väldigt snäll och mysig till temperamentet.
Vad har ditt Packie-barn på mödernet? Har du fler connemaror?
Spännande att visa Phoebe då! Tycker som sagt, att hon har en bra stam! Hon borde väl både kunna hoppa och gå bra på utställning, stammässigt iaf!