Vagn för S40?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Maxmax
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 599
M

Maxmax

Vi har en Volvo s40, bagaget är relativt stort men öppningen in är väldigt liten. Är det någon som vet någon bra vagn för nyfödd som kan få plats i den???

Sv: Vagn för S40?

Vår Brio kombi går in i Volvon på tvären. Men man får ta bort den där "hatthyllan" bak. Och det är precis så det går.

Mitt tips är att när ni åker o ska köpa vagn så ta med bilen och testa att ställa in vagnen; så gjorde vi.

Min sambo har en Volvo V40, är ju samma strl som eran S40, ant tom lite större bagage. Vi har osså en Brio kombi, precis som Björk, den går in på tvären, men sedan är det verkligen fullt i bagaget, rymms inget mer.

Hur är Camelon att köra på ojämn mark? Been är ju inte så rolig och Cam har ju också väldigt små hjul fram.

Jag tycker den klarar sig bra på typ gräsängar och skogen men man bör inte gå allt för länge på kullerstenarna i gamla stan :D Iof somnade dottern VÄLDIGT gott ;) *älskar sin buggis*

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 136
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 078
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
2 970
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 117
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?