Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sällar mig till dom som håller på att frysa ihjäl,ovanpå det så hänger regnet i luften.
Jag vill ha sommar NU!
Det har jag också gjort men det känns helt sjuktJag funderar allvarligt på att ta in ved till kvällen och elda lite![]()
Det har jag också gjort men det känns helt sjukt
Väntar på sambo så jag kan få käka min rabarberpaj med vaniljsås (jo..jag har gjort båda).
Han är tillsagd att skynda sig?![]()
Alltså...människan har ju någon form av galen inställning om att han ska MOTIONERA...så nu är han ute o går. O inte kunde han säga hur långt det skulle bli heller...så oavsett...så lyssnar han föga. Bara hoppas det vräker ned regn på honom så han skyndar sig hem.![]()
Alltså det bådar inte gott inför att tälta den 8Jag funderar allvarligt på att ta in ved till kvällen och elda lite![]()
Jag måste köpa en ny telefon men VILL verkligen inteShit, nu blev jag genast mycket fattigare, men några möbler och en mobil rikare.![]()
![]()
![]()
Med tanke på att det var sensommar (dvs soligt och torrt) hur länge som helst förra året så känns det som att årstiderna har förskjutits lite år för år. Så nu är det vår och i augusti kommer sommarenWow!
Ja, jag är ironisksärbon säger att sommaren har varit och vi är på väg mot hösten
![]()
Är det inte något bra då?![]()
Det har jag också gjort men det känns helt sjukt
Helt klart, det är ju för f-n juli snart!![]()
Det var ungefär så för mig med, men nu är det gjort, ungefär som att dra av ett plåster snabbt.Jag måste köpa en ny telefon men VILL verkligen inte![]()