Jag har raggsockorna på![]()
Jag sitter i t-shirt och bara älskar den här sommaren. Underbart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har raggsockorna på![]()
Jag sitter i t-shirt och bara älskar den här sommaren. Underbart![]()
Den är hos dig alltsåJag sitter i t-shirt och bara älskar den här sommaren. Underbart![]()
Okej, då förstår jag!Jag vet att han bor ihop med en kvinna så det är inte riktigt bra tyvärr. Vi får se vad han säger när vi ska träffas och prata.
Den är hos dig alltsåKan jag få lite
Nog för att jag älskar hösten men gärna sommar först!![]()
![]()
Ligger i sängen och vilar, kom hem igår från Danmark igår , varit på Legoland med barn och man i ett par dgr. Mysig park, men nu helt slut, startade hemresan i Kolding 04:30 och kom hem igår 18:30. Vill gå med hunden men ett jäkla lynnigt väder
![]()
Det är inte min allergi som spökar. Betongen i stallet avger så mycket damm att jag blir dålig av att sopa stallgången. Skit skit skit!
Jag mår kalasdåligtbara att vänta ut det?
Ska ta upp det med stallägaren också. Hoppas han fixar annars får jag väl packa ihop och flytta hästarna![]()
Munskydd?Det är inte min allergi som spökar. Betongen i stallet avger så mycket damm att jag blir dålig av att sopa stallgången. Skit skit skit!
Ska ta upp det med stallägaren också. Hoppas han fixar annars får jag väl packa ihop och flytta hästarna![]()
Vattna denDet är inte min allergi som spökar. Betongen i stallet avger så mycket damm att jag blir dålig av att sopa stallgången. Skit skit skit!
Kan du inte vattna lite innan du sopar, eller helt enkelt få låta bli att sopa?
Munskydd?
Vattna den![]()
Det finns ett medel man kan behandla golvet med som gör det damfritt utan att bli halt. (jag använde det när jag hade byggt nytt stallgolv)Jag har spolat rent golvet flera gånger om men det släpper ifrån sig så mycket att det inte märks ens efter några dagar. Jag måste ju sopa efter jag haft hästar på gången och inte ens det funkar även om jag öppnar upp överallt. Golvet är dessutom skrovligt, dvs ingen halkrisk men slits oxå annorlunda pga av det. Visst kan jag springa omkring med ett andningsskydd men känner inte att det är så jag vill spendera min tid i stallet varenda dag.