Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att bränna sönder min hud på en vetevärmare och hoppas den hjälper min nacke :cautious:

Med tanke på hur kallt det är, är det rätt trevligt med den :meh: #varärsommaren

Spelar trivial och får frågan: vad annonserade tysken Armin Meiwes efter i en kontaktannons.
Jag svarar tvärsäkert: "någon att äta upp".
Nu är alla livrädda för mig och undrar hur fan jag kunde veta detta :cautious::rofl:
Jag hänvisar till allmänbildning ;)

Trodde du...? :rofl:

NCS 4055-R95B och 0580-Y10R
http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19830826.HTM
Förordningen har funnits sedan 1983 (men kanske var detaljerna inte lika många då, hänt mycket med olika tekniker och standarder tänker jag)

"ljust mellanblå" och "guldgul" har gällt sedan 1906 och var nog så noga man kunde vara då med tanke på färgningsmetoder och blekning under användningen :D

Alltså:love:

Jag sade ju det! byråkratkärlek SISTAH:love:

Läst lite längre än vad jag borde men påbörjade en pocketbok jag inte kunde lägga ifrån mig. Men nu är den utläst. Hoppas jag drömmer om älvor häxor och toksnygga karlar inatt :angel: Jag hade välkomnat en toksnygg karl som kunde förvandla sig till ett djur, visat att magi finns och sen fått mig att inse att jag också var magisk. Tyvärr är verkligheten inte som boken :cry:
Nu ska jag sova. God natt.

Läst lite längre än vad jag borde men påbörjade en pocketbok jag inte kunde lägga ifrån mig. Men nu är den utläst. Hoppas jag drömmer om älvor häxor och toksnygga karlar inatt :angel: Jag hade välkomnat en toksnygg karl som kunde förvandla sig till ett djur, visat att magi finns och sen fått mig att inse att jag också var magisk. Tyvärr är verkligheten inte som boken :cry:
Nu ska jag sova. God natt.
Dröm söta drömmar :D

Hoppas ni överlever! :nailbiting:

Beskrivningen var 31 sidor lang :nailbiting: men med min ledning (jag ar detalj personen i var duo :p) och diverse avbrott for "snacks" sa ar den nu ihopskruvad pa tva timmar. Det tar dock 72 timmar innan ryggkuddarna har svalt upp ordentligt sa det blir inget soffhang framfor TVn forran pa Onsdag.:cautious:

Det ar 36*C har i dag och i morgon blir det nastan lika varmt, innan temperaturen sjunker tillbaka till en behaglig niva av 23 - 24*C igen. Jag tankte nog satta mig ner och antligen sy vasten i morgon, for inte tanker jag vara ute i alla fall :angel:. I kvall tankte jag passa pa att baka nu nar ACn gar i alla handelser.

@hastflicka jag skulle gärna ha +36° tycker att +23-24° är lite kallt men förvisso skulle jag nog ledsna och tycka det var jobbigt för länge eller för ofta.
Just nu är det någonstans runt +16° usch! fryser och tycker inte om det alls. :meh:

Jag har bott i Sodra USA och Mellan Ostern lite for lange och foredrar temperaturer under 30*C ... med LAG luftfuktighet. Mina Rottisar vill helst inte ga ut alls dock ... och jag vill inte rida min hast heller nar det ar sa har varmt. SA ... Under 30*C och jag tvingar djuren att jobba ocksa. :p

Skönt att det är mulet ute, men för min del hade det gärna fått ösregna.
Jag har druckit mitt morgonkaffe och sitter och funderar på hur komplicerat det är att få med sig en hund till Kanada.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 843
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31