Beställde precis en ny laddare till datorn, så nu fick jag säga hej då till ungefär 700:-. Billigare än en ny dator i alla fall.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller på att bränna sönder min hud på en vetevärmare och hoppas den hjälper min nacke
Med tanke på hur kallt det är, är det rätt trevligt med den#varärsommaren
Trodde du...?
NCS 4055-R95B och 0580-Y10R
http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19830826.HTM
Förordningen har funnits sedan 1983 (men kanske var detaljerna inte lika många då, hänt mycket med olika tekniker och standarder tänker jag)
"ljust mellanblå" och "guldgul" har gällt sedan 1906 och var nog så noga man kunde vara då med tanke på färgningsmetoder och blekning under användningen![]()
Dröm söta drömmarLäst lite längre än vad jag borde men påbörjade en pocketbok jag inte kunde lägga ifrån mig. Men nu är den utläst. Hoppas jag drömmer om älvor häxor och toksnygga karlar inattJag hade välkomnat en toksnygg karl som kunde förvandla sig till ett djur, visat att magi finns och sen fått mig att inse att jag också var magisk. Tyvärr är verkligheten inte som boken
Nu ska jag sova. God natt.
Hoppas ni överlever!![]()
@hastflicka jag skulle gärna ha +36° tycker att +23-24° är lite kallt men förvisso skulle jag nog ledsna och tycka det var jobbigt för länge eller för ofta.
Just nu är det någonstans runt +16° usch! fryser och tycker inte om det alls.![]()
Åh, nostalgiii!Blev utkörd från sovrummet. A vill lyssna på Britta sadlar sin Silver i lugn och ro.![]()