vad tröttsamt.....

Många fantastiska kloka användare verkar ha tröttnat en lång tid och det är ju inte utan att jag förstår det. Nivån här har sänkts jämfört med för tio år sedan så det är sorgligt. Det tjatas sönder om allt och många är så märkliga så det känns som ett skämt. Hade vi det såhär förr och det är min ålder som gör att jag baxnar eller dras knasbollar hit?
Finns möjlighet och intresse att göra något eller är det dags lämna för fler av oss?
Så sa folk för 1 år sedan, för 3 år sedan och för tio år sedan ;).

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 181
Senast: Juli0a
·
R
Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 178
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 317
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar