Vad tänkte designern på...

Skogstrollet

Trådstartare
...när han/hon formgav denna hundkam?

The FURminator

67652023_1.jpg

:angel:

Sv: Vad tänkte designern på...

visade bilden för min pojkvän, när han inte fattat efter 10 minuter vad jag tvungen att fråga om han inte var så bekant med sin "kompis i mellansverige" då han inte ens kunde känna igen något som liknar en penis! :D

Ingen sak som jag skulle ha till min hund precis.:D:laugh::rofl:

*skrattar nästan ihjäl mig*

Jag som har en gulsvart liten vän i garderoben...fast den används inte till hunden :rofl::rofl:

SÅ här ser min ut...

dinky_digger_ii.jpg

Men du... Är det en gul gummimullvad eller vad...? :confused: Ska man gå igång på den där...??

Men du... Är det en gul gummimullvad eller vad...? :confused: Ska man gå igång på den där...??

Undrar jag också, har sett den där många gånger och har mycket svårt att känna att det skulle vara bekvämt att.. hmz.. leka ?! med något som man skulle kunnat hitta i dotterns leksakslåda. :o

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
790
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 801
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 716
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 125
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter