En övervuxen ponny från Irland. Är typ 155. Supersöt och perfekt "tant" häst för mig
Skulle jag köpa en häst igen så skulle jag nog också vilja ha något liknande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En övervuxen ponny från Irland. Är typ 155. Supersöt och perfekt "tant" häst för mig
Alltså det finns flera jätteintressanta ämnen från den podden men är det samma personer som gör de andra avsnitten så får det varadet är liksom östergötska i kombination med nåt Mora träsks Tigerjakt-uttal
![]()
Hade tänkt få lite vettigt (läs behövligt) gjort idag men tydligen vill inte huvudvärken ge sig så blir lugnt hemma istället.
Tror det är tredje dagen nu, blää så onödigt.
Så länge det går att uthärda så är det rätt okej men jag tycker det är onödigt att utmana det och sticka iväg och sen komma hem med migrän, tyvärr gjort det mistaget förut.
Jag antar att det är Historiepodden du menar och ja, det är samma personer. Jag vande mig faktiskt, men efter ett par avsnitt kände jag som du. Nu har jag pausat ett tag igen, visserligen på grund av uttal men att han uttalade Jeanne d'Arc som Sean d'Arc hela tiden![]()