Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och går igenom alla kommentarer (ca 10 st per sida) jag precis fått skickat till mig av min handledare.. Hjärnan min är potatismos och jag har ont i kroppen värktabletter till trots :(

Borde stiga upp och gå till gymmet så jag hinner hem och diska innan jag ska till stan och äta och gå på bio. Men jag vill verkligen inte. Borde väl bara vara bra att vilja helt dagen innan man ska maxa? :p (vilket betyder att jag kommer vara på gymmet inom en halvtimme...)

Här regnar det lite.
Kommer ingen BS idag utan på fredag...:mad:
Så det är bara att ta det lugnt i em. Kanske ta en tupplur i soffan. Är trött och seg hela dan. Höll på att somna på bussen till jobbet :o

Undrar när mina ögon och magsäck ska börja kommunicera gällande portionsstorlek.. Har lämnat mat men är så mätt att jag nästan behöver återge lite..!

Alltså det finns flera jätteintressanta ämnen från den podden men är det samma personer som gör de andra avsnitten så får det vara :cautious: det är liksom östergötska i kombination med nåt Mora träsks Tigerjakt-uttal :confused:

Jag antar att det är Historiepodden du menar och ja, det är samma personer. Jag vande mig faktiskt, men efter ett par avsnitt kände jag som du. Nu har jag pausat ett tag igen, visserligen på grund av uttal men att han uttalade Jeanne d'Arc som Sean d'Arc hela tiden ;)

Idag är det hårförstörarväder ute,tur man inte använder några styling produkter .
Efter 5 min var allt överhår som en blöt mössa men allt under var torrt.
Det regnar inte det är bara väldigt fuktigt.Men nu har vi avverkat 7km,så det blir kaffe och sen iväg och köpa innertak.

Ledig idag och medryttarna fixar stallet. Tur att jag har lite ärenden att uträtta. Bland annat köpa mors dag-present. Inte så lätt som jag trodde :mad: Svarta fingervantar i ylle i storlek typ 5,5 efterlyses!

Hade tänkt få lite vettigt (läs behövligt) gjort idag men tydligen vill inte huvudvärken ge sig så blir lugnt hemma istället.
Tror det är tredje dagen nu, blää så onödigt.

Hämtat stora barnet på fsk, blir lite mellis sen ska vi gå ut i det 20-gradiga mulna vädret som är lite kvavt. Känns som om det skulle behöva åska lite.

Jag antar att det är Historiepodden du menar och ja, det är samma personer. Jag vande mig faktiskt, men efter ett par avsnitt kände jag som du. Nu har jag pausat ett tag igen, visserligen på grund av uttal men att han uttalade Jeanne d'Arc som Sean d'Arc hela tiden ;)
:laugh: Lider med och förstår!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka