Vad slänger folk..

Aliide

Trådstartare
ute i naturen eg? Jag blir alltid lika förvånad när jag gräver ut diverse saker ur valpens mun. Han hittar precis ALLT :crazy:

Man kan i stort sett hitta precis allt ute i naturen!
Vi bor inte precis vid någon väg där det är mycket trafik endast grannar men lik förbannat är det någon som slänger ölburkar längs vägen trots det är en väg som tar slut"

Jo precis. Ölburkar, bhbyglar (jo jag har hittat), stora plastsäckar, godispåsar och mycket mer! :crazy:

Min mamma städade vägar ett antal somrar åt Vägverket, och hon kan berätta historier om hemliga fynd efter vägarna i vår kommun. En parkeringsplats var varje år full med använda kondomer 30-40 st på samma ställe!
Ett antal kortfillsingar hittade hon varje sommar.
Kameror var standard.
Löständer hittade hon några stycken...
Mycket går att finna i vår Herres hage!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 544
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar