Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver lite inspiration känner jag
Skaffar ni ny eller har ni samma som förra året?
Kör för övrigt samma jacka på vintern, behöver inget supervarmt till och från jobbet.Samma som förra året, jag har en från Spooks som jag trivs jättebra i.
En grön fjällräven grönlandsjacka med foder, har haft den ett par år och den får hänga med tills den blir utslitenBehöver lite inspiration känner jag
Behöver lite inspiration känner jag
Tvätta med ättika?Jag kommer köra på de jag har hemma, finns ingen anledning att köpa ny.
Däremot har jag ett problem. En underbar jacka som skulle vara helt perfekt(!) om det inte vore för att den luktar illa Begagnad, så jag vet inte vad den luktar riktigt eller varför. Jag har frågat min mor med superkänslig näsa om den, men hon reagerar inte på lukten. Jag reagerar dock när jag har på mig jackan en stund... Har provat att tvätta såklart, men det är ingen ändring. Det tar verkligen emot att göra av med en i övrigt så perfekt jacka, men jag måste komma på hur sjutton jag ska bli av med lukten! Tips?
(sorry för OT...)
Yocoair har jag hört, aldrig provat själv dock. Finns på Clas OhlsonJag kommer köra på de jag har hemma, finns ingen anledning att köpa ny.
Däremot har jag ett problem. En underbar jacka som skulle vara helt perfekt(!) om det inte vore för att den luktar illa Begagnad, så jag vet inte vad den luktar riktigt eller varför. Jag har frågat min mor med superkänslig näsa om den, men hon reagerar inte på lukten. Jag reagerar dock när jag har på mig jackan en stund... Har provat att tvätta såklart, men det är ingen ändring. Det tar verkligen emot att göra av med en i övrigt så perfekt jacka, men jag måste komma på hur sjutton jag ska bli av med lukten! Tips?
(sorry för OT...)
Fråga på kemtvätten?Jag kommer köra på de jag har hemma, finns ingen anledning att köpa ny.
(sorry för OT...)