Skal/regnjacka för vandring.

Köpte hem denna idag!
https://www.xxl.se/mammut-convey-tour-hs-hooded-jacket-skaljacka-herr-svart/p/1223540_1_Style
Ska känna och klämma lite mer på den, men den känns väldigt bra so far!

Har även två haglöfs på väg hem, så ska bestämma mig för en när jag prövat dom också :)

Slutade med att jag behöll Mammut till vandring och så en Haglöfs Korp Proof till vardags.

Nu är nästa jakt ett par vettiga lätta regnbyxor med dragkedja nere vid benen!

Slutade med att jag behöll Mammut till vandring och så en Haglöfs Korp Proof till vardags.

Nu är nästa jakt ett par vettiga lätta regnbyxor med dragkedja nere vid benen!
Jag har ett par houdini som är jättebra (dragkedja hela vägen) superlätta. Fick de i present så inte koll på kostnaden.

Deras BFF pants har det du söker. Skulle föreslagit jackan också tidigare men ville inte framstå som säljare av Houdinis grejer. 🙈 Skulle dock kunna vara det för älskar verkligen deras grejer. 🤷‍♀️

Jag suktar lite efter några av deras tröjor 😁 dom har mycket fint och verkar vara bra kvalitet!

Jag suktar lite efter några av deras tröjor 😁 dom har mycket fint och verkar vara bra kvalitet!
Ska du börja någonstans så är det en Power Houdi. Helt magiska. Perfekt andralager och regnar det inte funkar den ypperligt som ytterlager, även med lätt vind. De brukar ha bra rea ett par ggr om året, 30-40%, så då är de lite mer rimliga i pris. Köpte min första för 6 år sen, användes i princip dagligen tills jag köpte min andra något år senare. Den är fortfarande jättefin om än det syns att den använts.
Och de är bästa goseplagget hemma i soffan. 🥰

Deras BFF pants har det du söker. Skulle föreslagit jackan också tidigare men ville inte framstå som säljare av Houdinis grejer. 🙈 Skulle dock kunna vara det för älskar verkligen deras grejer. 🤷‍♀️

Ska hålla utkik efter reor 😬 de var pricy! Eller så får jag spara ihop, byxor är det mindre stress med.

Ska hålla utkik efter reor 😬 de var pricy! Eller så får jag spara ihop, byxor är det mindre stress med.
Jag har köpt alla mina fyr-fem 🤫 st på rea. Registrera dig för nyhetsbrev så får du info direkt de har rea. Men de är verkligen värda det för de går att använda till allt. Som efter dina isbad, oh my, du skulle dö gosighetsdöden av känslan att få ta på dig en power Houdi när du kommer upp. 🥶😍

Skriver under på Power hoodien, har tre stycken varav min äldsta är från 2007 och fortfarande i bra skick!

Skriver under på Power hoodien, har tre stycken varav min äldsta är från 2007 och fortfarande i bra skick!
(Min första, från 2004/2005, blev väldigt sliten när jag började ha den i stallet så den är inte kvar. Minns att den då kostade 1200 kr, dyrt redan då men SOM de använts!)

@pepp
Kolla här, deras sida på hemsidan för begagnat. Finns en Houdi, ljusblå. Tänker om du vill testa, ny är ju alltid roligast förstås. 😁 (Detta är också varför jag älskar Houdini, vilket annat märke har en begagnatsida för privata säljare på sin egen hemsida?)

https://recrql.houdinisportswear.com/?utm_source=website&utm_medium=CTA&utm_campaign=reCRQL

Jag är ju tyvärr en färgtönt 😂 och det var fel storlek, men superbra tänk med att dom säljer begagnat ❤️

Jag är ju tyvärr en färgtönt 😂 och det var fel storlek, men superbra tänk med att dom säljer begagnat ❤️
Tänkte att det nog var fel färg men man vet aldrig så ville ändå skicka länken.

De har ju begagnat även i sina butiker, på en ställning bredvid deras nya saker och man kan hyra utrustning, tex skidställ för en vecka om man inte åker så mycket men ändå vill ha bra grejer, eller vill testa innan köp. Väldigt mycket bra miljötänkande i det företaget.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 796
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 220
Senast: lizzie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
557
· Visningar
19 024
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar