Vad ska jag ställa i boxen?

Sv: Vad ska jag ställa i boxen?

Nej, jag har inte annonserat, får förfrågningar... Inga roliga hittills. Fick i förrgår erbjudande om att leasa en 7-åring e. Jobie Tempest som startat 46 gånger och vunnit 1, tjänat 0 kr på 5 starter i år. Det är ändå det bästa erbjudandet på länge...

Tack alla för era svar! Jag känner mig lite velig och kan inte riktigt bestämma vilket som är bäst. Just nu känns det bästa alternativet en starthäst som inte är helt usel, men då ska jag hitta rätt häst...

Fast om man leasar en häst lär man ju knappast få värsta bra hästen :D, om man inte tar den som ettåring från nåt större stuteri. Undrar om inte GLobal leasar ut tävlingsrätten i sina ungston.

Jag är rätt nöjd med min. Beror ju på hur höga krav man har.
Leasa en unghäst skulle jag dock däremot inte göra. Då köper jag hellre. man får ju lov att lägga ner så mycket mera pengar och tid innan man får den till start.

Jo, det skulle nog jag också göra, men man får ha största plånkan om man ska köpa från typ Boko , Global å dom....Går dom sönder kan man ju lämna dom tillbaka :D

Fast kolla alla dyringar på auktion. Det är inte många av dom som sprunigt in vad dom kostat ens.

En unghäst skulle jag inte heller vilja leasa. Då sparar jag hellre ett tag så jag kan köpa en intressant, eller som nu, försöker föda upp en stjärna på egen hand... :D

Det är ju skilllnad på värsta bra hästen och riktiga löss. Om jag hade hittat en leasinghäst som Karma hade den överträffat mina förväntningar :)

*harkel*

Nu har jag raderat ett antal inlägg i den här tråden som var att klassa som mer eller mindre subtila annonser.

SKÄRPNING!

/moderatorn

Jag har köpt en häst. Ett treåring sto som har startat utan att göra någon speciellt glad. Nu ska jag ställa iordning sedan ska ni få se på flygmaskin :d

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 743
Senast: Ajda
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 881
Senast: Miiikaela_
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 509
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar