Vad ska jag ställa i boxen?

Sv: Vad ska jag ställa i boxen?

Åhhhhh. Ja, ett trollspö fick mig att smälta :love:

För att hedra ett trollspö som inte finns kvar i livet tänkte jag döpa min nästa uppfödning till trollspö fast på franska, vet du vad det heter? Man kunde ju tänkt sig något snyggt... Baguette Magicienne... Baguette liksom, kan den väl inte heta... :eek:

Jo, jag är nog lite kräsen :D Men jag tycker ju om hästar så jag är övertygad om att jag kommer att tycka han är rar :idea:

För att hedra ett trollspö som inte finns kvar i livet tänkte jag döpa min nästa uppfödning till trollspö fast på franska, vet du vad det heter? Man kunde ju tänkt sig något snyggt... Baguette Magicienne... Baguette liksom, kan den väl inte heta... :eek:

:rofl::rofl::rofl:

Varför inte??? Det skulle väl låta fint i slutstriderna i löpningsreferaten...

Och när du i alla intervjuer skulle få förklara namnet... :D

Jo, jag är nog lite kräsen :D Men jag tycker ju om hästar så jag är övertygad om att jag kommer att tycka han är rar :idea:

Ja DET är jag övertygad om, men det där med din smältpunkt har ju redan Piper klargjort i tråden... :idea:

Leasa en starthäst-skriv kontraktet så att du kan lämna igen den om det inte skulle funka.

:rofl::rofl::rofl: Nä, det namnet är väl kanske inte hedrande mot den "äkta varan"... :D Fast det får allt vara en fin uppfödning om den ska hedras med att döpas efter honom :D:bump:

Leasa en starthäst-skriv kontraktet så att du kan lämna igen den om det inte skulle funka.

Hur hittar man en bra leasinghäst? Jag får bara erbjudanden om att leasa 11-åringa valacker och ostartade fyraåringar, eller hästar som helt verkar saknar vilja att tävla.

Man ringer upp bra hästägare och säger;Hej, jag heter Solros och en jävel på att träna häst. Har du någon stjärna du vill få spinn på?

Hur hittar man en bra leasinghäst? Jag får bara erbjudanden om att leasa 11-åringa valacker och ostartade fyraåringar, eller hästar som helt verkar saknar vilja att tävla.

åhh, får du också sånna svar på dina annonser? Jag har skickat mitt sände bud till sambo & prata med sin polare Kontio :p De har visst en pakt ihop, han & Kontio mot min vackra Alice, de talar om henne under namnet " Makkara" :eek:( el hur det nu stavas!)

Nej....Min bär det ärofulla namnet Gurkan Tobest :bow:

Faktum är att det är verkligen en skitläcker märr och får jag bara ordning på hennes bakaktion ( stooor) så är det KLARTT :D

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 743
Senast: Ajda
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 881
Senast: Miiikaela_
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 509
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar