Sv: Vad ska jag göra???
Nu låter du taggad! Lycka till!
Nu låter du taggad! Lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att tro att jag är nybörjare är helt galet, visst det kanske låter så men jag är i 24årsåldern o är uppvuxen med hästar då mina farföräldrar haft häst. Mkt har hänt genom åren o jag har blivit rädd vissa ggr. Jag är inte rädd på alla hästar som du skulle sett om du läst hela tråden. Ex. mammas nordis var gudomlig redan från början, även vårt andra sto som avlivades i våras var gudomlig, TROTS att hon stegrade o levde rövare på ridturerna, hon var absolut en såkallad "problemhäst" i ridningen men henne vart jag inte rädd för. Tog nog nästan ett år innan jag red henne i alla gångarter men då hon var svår tyckte jag inte det var konstigt. Denna häst däremot skulle vara lugnet själv o en lugn häst testar, JA det vet jag MEN en lugn häst ställer sig inte på bakbenen o tokbackar ner i ett dike bara för att få vända. Hade jag vetat att hon varit svår när hon skulle ut själv hade det varit en annan sak, nu känns det så plötsligt o då känns det som jag tappat all kontroll...
DÄREMOT ALLA NI SOM SKRIVIT OM NH, GÅ IN PÅ "LASTTRÄNING" UNDER HÄSTHANTERING O KOMMENTERA, vi har startat vårat nya liv min pålle o jag.