Vad ska jag göra!?

C

CoraO

HJÄLP o mäktiga Bukare :bow:

I våras bestämdes det att jag skulle få hyra en sommarhäst i sex veckor. Men nu, en månad innan hästen kommer, har jag fått världens underbaraste medryttarhäst! Han är ett femårigt russ, svart med stjärn och jätterolig att rida tkr jag :) han har vilat, men fått upp konditionen tack vare moi ;) men nu vet jag inte hur ja ska göra..ja ser fram emot sommarhästen, men har så otroligt dåligt samvete över att ja bara överger Princip (ponnyn)..han kmr antagligen tappa kondisen p.g.a mej :crazy: Hjälp mej! Vad ska ja göra? :confused: :cry:

Sv: Vad ska jag göra!?

Du har ju sommarlov nu:D, du kan säkert klara av två hästar!!!:bump:

Asså problemet är att dom står typ väldigt långt ifrån varandra :crazy:

Du har inte tillgång till att ha båda hästarna på samma ställe? Annars är det ju inte värre än att han tappar konditionen under sommaren och får lite ledigt medans du har den andra, sedan när den andra hästen åker hem igen så går du tillbaka till russet... :)

Jo, ja hade gjärna haft hästarna på samma ställe, men det fanns inte möjlighet :( men det är väl som du säger, han får lite semester bara :) tävlingarna som vi ev. skulle vara me på e ändå senare på hösten :laugh:

Liknande trådar

Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 629
Senast: Stergo
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är arbetslös sen en månad tillbaka. Läser 60 hp miljöskydd på halvfart med A-kassa, men har bara fått beviljat halva...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 079
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Först vill jag bara tacka för all hjälp jag fått från er underbara människor här på Bukefalos (Ni vet vilka ni är) på mitt förra inlägg...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 763
Kropp & Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 831
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama