Vad säger lagen?

Smoothi

Trådstartare
Vi har trafikfrågor här som mynnar ut i roliga kommentarer :rofl:. Nu kommer ett ämne upp eller så blir det flera att irritera sig över. Får man köra permobil här och varför cyklar folk här? Och var befinner jag mig?
20240916_135802.jpg
 
Permobil får köras i gångfart.

Varför folk cyklar där får du nog fråga den som gör det, finns det ingen cykelbana i samma riktning?
 
Vi har trafikfrågor här som mynnar ut i roliga kommentarer :rofl:. Nu kommer ett ämne upp eller så blir det flera att irritera sig över. Får man köra permobil här och varför cyklar folk här? Och var befinner jag mig?Visa bifogad fil 153387
Vad är det att bli irriterad över? Det är en gångväg helt enkelt, permobil antar jag får köras i gånghastighet då jag antar att dom som har den måste ha den för att komma fram. Tycker det är väldigt tydligt skyltat.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 984
Senast: hundtant
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 695
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp