Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh! Hur läskigt? Blev smått traumatiserad av Pans Labyrint så är tveksam till Del Toro. Vill men inte säker att jag vågar.Kollar Cabinet of curiosities (Netflix)
Gillat varje avsnitt hittills!
Ooh! Hur läskigt? Blev smått traumatiserad av Pans Labyrint så är tveksam till Del Toro. Vill men inte säker att jag vågar.
Jaha du är en sån! Synd, men kul att du tycker det är bra.Jag är nog inte rätt person att fråga tyvärr, är extremt härdad när det kommer till skräck
Samma här, lagt till den på min lista men kommer troligen inte våga ha ljudet på om jag väl kollar.Ooh! Hur läskigt? Blev smått traumatiserad av Pans Labyrint så är tveksam till Del Toro. Vill men inte säker att jag vågar.
Kanske värt att ta en titt!Kollar Cabinet of curiosities (Netflix)
Gillat varje avsnitt hittills!
Den var mysig! Såg den när den kom, helt klart sevärdJag har börjat se Dash & Lily på en väns inrådan och fattar inte hur jag har lyckats missa den innan! Supermysig, charmig och gullig serie med 8 stycken korta (25 min) avsnitt. Den är baserad på en YA-bok och utspelar sig under julen, så jag rekommenderar varmt att man ser den typ såhär års.
Såhär beskriver Imdb den: "A whirlwind holiday romance builds as cynical Dash and optimistic Lily trade dares, dreams and desires in the notebook they pass back and forth at locations all across New York City."