Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid på jakt efter psykologiska thrillers (fast kanske inte i Nolan-stuk, men det duger), så tack för tips!Nyss hemkommen efter att ha sett Don't Worry Darling på bio. Herrrrrregud vad bra den var! Jag rekommenderar den varmt till alla som gillar psykologiska thrillers i lite Christopher Nolan-stuk - dock inte fullt så urspårad som hans filmer brukar vara. Men wow alltså, vilken film! Den kommer jag att bära med mig länge.
Såhär beskrivs den på IMDb: "A 1950s housewife living with her husband in a utopian experimental community begins to worry that his glamorous company could be hiding disturbing secrets."
Är hen (grundaren, inte maken) en Zuckerberg-aktig typ?Rekommenderar varmt The Playlist, serien om Spotifys grundare, som finns på Netflix. Vi har sett de första två avsnitten och den är väldigt bra, även enligt min mycket kräsna make!
Det beror på vad man menar med det. IT-nörd med lite sociala problem - ja. Arrogant och gränslös - nej. (åtminstone inte av det vi sett hittills att döma, men vi är som sagt bara på avsnitt 2/6)Är hen (grundaren, inte maken) en Zuckerberg-aktig typ?
Man får lov att vara både nörd och socialt osmidig, arrogant och gränslös är inte okej, så det låter bra! Tipset åker upp på listanDet beror på vad man menar med det. IT-nörd med lite sociala problem - ja. Arrogant och gränslös - nej. (åtminstone inte av det vi sett hittills att döma, men vi är som sagt bara på avsnitt 2/6)
Äsch, nu (avsnitt 4) börjar han bli lite jobbig ändå... Inte riktigt Zuckerberg-nivå, men lite åt det hållet. Bara så du vet!Man får lov att vara både nörd och socialt osmidig, arrogant och gränslös är inte okej, så det låter bra! Tipset åker upp på listan
Försökte hitta den på Disney+ men den låg inte där. Så konstigt! Borde kanske loggat ut och starta om den..Sett The Bear (Disney+)
Gillade!
Försökte hitta den på Disney+ men den låg inte där. Så konstigt! Borde kanske loggat ut och starta om den..