Men trist! Gillade också säsong ett, hade missat att det kommit en säsong två.
Det har kommit 3 säsonger
Jag har sett alla och tycker fortfarande det är bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men trist! Gillade också säsong ett, hade missat att det kommit en säsong två.
Såg Doctor Sleep igår (laddade hem) vet inte riktigt vad jag ska tycka...
2.5/5
JeppDoctor Sleep är det fortsättningen från The shining Eller Overlook hotell? Har läst boken och gillade boken så jag är nyfiken som tusan på filmen
Tillbringar kvällen i soffan med Cheer som sällskap och kan bara hålla med om ovanstående. Herrrrrregud vad jag imponeras och fascineras av dessa människor!"Cheer" - en netflixdokumentär om cheerleadinglaget Navarro. cheerleader athletics i Texas. Jätteintressant! Jag fick en helt annan bild av vad cheerleading går ut på och jag har nog tidigare bara sett det som långbenta blondiner som viftar med pompoms och glittrar. Det är ju riktigt hardcore atleter som är riktiga galenpannor och en helt fantastisk lagsammanhållning som jag inte förstått tidigare. Var riktigt kul att titta på!
Eller hur! Jag fick värsta flashbacksen till mitt diskbråcks första dagar av att bara se dem! Men de bara fortsatte och var gång man hörde ljudet av att nån av tjejerna landat höll jag andan! Ja den var riktigt bra!Tillbringar kvällen i soffan med Cheer som sällskap och kan bara hålla med om ovanstående. Herrrrrregud vad jag imponeras och fascineras av dessa människor!
The railway man, en filmatisering som bygger på en bok av Eric Lomax som var japansk krigsfånge vid bygget av bron över floden Kwai. Filmen och boken handlar om tiden som fånge och hur han återvänder och möter den man som torterade honom.
Betyg: 4/5.
Sex education säsong 2! Älskar den
Åh, måste se den till veckan!