Vad såg ni senast? Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Battleship 3/5

Med Alexander Skarsgård, Rihanna, Liam Neeson m fl.
Rätt förutsägbar och litet svajig regi. Men hyfsat välgjord i sin domedags-genre, och fläckvis spännande. Skarsgård gör helt okej ifrån sig.
En okej filmisk bukfylla, men inte mer.

The Nun
Vilken bedrövligt dålig film! Inte ens så dålig att den blev bra, halva tiden surfade jag på familjeliv istället! :arghh:
Kolsvart ungefär nittioåtta procent av filmen, storyn är överallt och.. helt enkelt kass. Varken skrämmande eller intressant.
Möjligtvis förtjänar den 0,5 för att kvinnan i huvudrollen är hemskt söt.
0,5/5

Den var urkass!

• Gilla
Reactions: Sel
Lady Bird 3/5

Gillar Saoirse Ronan i rollen och dialogen flöt på bra, men kan inte riktigt förstå de väldigt positiva recensionerna. Underhållning för stunden men ingen film som fastnar.

Jag är i akut behov av en serie! Är tyvärr extremt kräsen.

Gillade tex Handmaid's tale och Big little lies och The affaire.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon mer än jag som sett denna dokumentär? Jag såg en massa inlägg på sociala medier gällande den, där folk ville diskutera...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: kolblakkur
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
953
Senast: Gunnar
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 565
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30