Jag måste bara komma över att SF skrev "tullpolis" i beskrivningen, sen ska jag också se den
Haha va!
Jag undviker SF så gott det går, ser oftast film på ett ställe som heter Panora här i Malmö Billigare biljetter och mindre folk i salongen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste bara komma över att SF skrev "tullpolis" i beskrivningen, sen ska jag också se den
The Nun
Vilken bedrövligt dålig film! Inte ens så dålig att den blev bra, halva tiden surfade jag på familjeliv istället!
Kolsvart ungefär nittioåtta procent av filmen, storyn är överallt och.. helt enkelt kass. Varken skrämmande eller intressant.
Möjligtvis förtjänar den 0,5 för att kvinnan i huvudrollen är hemskt söt.
0,5/5
Jag har precis börjat se Follow The Money (Bedrag på danska) och tycker mycket om den såhär långt!Jag är i akut behov av en serie! Är tyvärr extremt kräsen.
Gillade tex Handmaid's tale och Big little lies och The affaire.
Den har jag sett!Marcella, säsong 1&2. Grym!
Just ja! Bedrag har jag hört gott om.Jag har precis börjat se Follow The Money (Bedrag på danska) och tycker mycket om den såhär långt!
Just ja! Bedrag har jag hört gott om.
Nu började jag med Ozark. Onödigt mycket vapen, död och män för min smak egentligen, men lite lovande verkar den.
Den har jag sett!
Håller med. Det tog en utveckling som kändes alltför fiktiv. Men längtar ändå efter en ny säsong.Vad tyckte du? Jag var inte helt förtjust i slutet på säsong två, men det var ju en ganska bra cliff hanger iaf..
Happy Valley! Gillade du Marcella är oddsen goda för att du även gillar Happy V.Jag är i akut behov av en serie! Är tyvärr extremt kräsen.
Gillade tex Handmaid's tale och Big little lies och The affaire.
Ja, jag tyckte den spårade ut totalt. Synd på annars bra serie!Tyvärr tyckte jag att Marcella började bra men sedan förföll. Säsong 3 kommer jag inte att se.