Har inte sett Marcella och trodde inte att du kollade krim - men Happy Valley som föreslogs är skitbra.Tyvärr tyckte jag att Marcella började bra men sedan förföll. Säsong 3 kommer jag inte att se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte sett Marcella och trodde inte att du kollade krim - men Happy Valley som föreslogs är skitbra.Tyvärr tyckte jag att Marcella började bra men sedan förföll. Säsong 3 kommer jag inte att se.
Gillar och gillar. Om karaktärerna känns bra så. Jag har ju också i perioder läst galna mängder deckare. Det är väl lite besläktat.Har inte sett Marcella och trodde inte att du kollade krim - men Happy Valley som föreslogs är skitbra.
Gräns. Annorlunda film mot det mesta jag sett innan, några vändningar jag inte såg komma. Fint foto och framförallt "ljudbild". 4,5/5.
Haha jag kan inte påstå "halva filmen" men när den stora brontosauren stod där på bryggan då kom det en liten tår ska jag erkänna@Tiffanys Jag gillade den skarpt faktiskt. Bästa Jurassic på länge tycker jag, den hade till och med en plotline.
Trodde inte jag skulle behöva grina mig genom ungefär halva flmen bara.
Jag är i akut behov av en serie! Är tyvärr extremt kräsen.
Gillade tex Handmaid's tale och Big little lies och The affaire.
Såg Hold the dark på Netflix. Med bla Alexander Skarsgård. Tyckte inledningsvis att den var ruggigt spännande. Men jag fattade verkligen INGENTING av utvecklingen och slutet. Jag trodde inte det var sant när sluttexterna började rulla. Så den föll pladask för mig.
Just ja! Bedrag har jag hört gott om.
Alltså Follow the money/Bedrag tyckte jag var så himla bra - men om du med möda tog dig igenom två avsnitt av Bron så är det nog inte en serie du kommer älskaMen jag är nog rätt kräsen. Jag tog mig med möda genom två avsnitt av Bron, tex. Sen hade jag fått mer än nog. Hade den inte fått så mycket beröm, hade jag sett högst ett halvt avsnitt.
Åh, tack! Springfloden tipsade mina föräldrar också om, så den står näst på listan!Alltså Follow the money/Bedrag tyckte jag var så himla bra - men om du med möda tog dig igenom två avsnitt av Bron så är det nog inte en serie du kommer älska
(Och @Mineur om du inte har sett Springfloden 1 och 2 så är det ett tips Jättebra svensk kriminalserie, i ungefär samma stil som Follow the money, Bron osv)
Håller med dig den är helt underbarJag såg A Star Is Born i måndags, och älskade den. Fantastisk film med Lady Gaga & Bradley Cooper. Hade hört att den skulle vara bra men trodde inte den skulle beröra mig på det viset. 5/5