Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jättefin! Gillar den färgen!
Lite kul, en "träningskompis" har precis skaffat en relativt ung häst som är ganska lik din både i färg och modell! (också snygg mao! ) tror det var en haflingerkorsning men resultatet var ganska likt din häst!
Jag antar att det är min häst du tänker på (Eliine har lagt in bild)
Han är rätt graciös redan, stark, uthållig och samlingsälskande häst.
Rör sig och utför många rörelser (även ovan mark) med elegans och lätthet han är trots allt ett stort halvblod/fullblod på 167 med en pilot på knappt 150
/GP
Jo, jag va med.
Fast jag lägger hellre upp det så här...
Hästen va med, han räddade mig (igen) och visade upp oss på egen hand för jag var bara där, handlingsförlamad, typ...
haha okej Nej jag var inte där, jag bor ju som sagt här nre på västkusten, men jag hade gärna kommit dit och kollat Jag tänkte bara på att jag såg bilder därifrån på Pixbox och kände igen dig när jag såg bilden på dig och häsen här Och det såg fint ut på bilderna
Jag tror det går bra, men har faktiskt ingen aning egetnligen, imorrn ska jag ringa och boka till för röntgen har jag tänkt..
men han går med andra hästar i hagen nu och han e glad och pigg, de har han varit iofs hela tiden så... bara hoppas de läkt rätt!
Håller tummarna att det är ok då, skador är inte kul
KL
Är bara tvungen att lägga in en bild av min snygging, för han ser så lovande ut där hihi (han kan ju sätta under sig iallafall )
(finns mer bilder från det tillfället om man klickar på bilden, men jag ska inte spamma med bilder här så satte bara en....fast är svårt att välja för jag gillar alla haha!)
+ totola
Vad snälla ni är tack!
Han är ganksa valpig i kroppen nu, är bara 3år (eller ok, 4 i april) så vi får väl se hur han blir sen, men det blir nog bra
Hästmänniskan
Ingen riktigt bra titel, men va sjutton.
Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.