Vad rider ni på för hästar?

Sv: Vad rider ni på för hästar?

Hmm
Den funkade ju i morse.. :confused:

Gör ett nytt försök
I2445576W676H492V20091128T065552Z.jpeg

Fin häst! Den kommer nog bli väldigt graciös! :) Eller kanske redan är det om man ser den IRL?

KL
Jag har en fyraårig "ponny"korsning på 155 cm. Korsning sportponny/tori (kallblod) men är inte alltför maffig.
29409243.jpg

Jättefin! Gillar den färgen! :d
Lite kul, en "träningskompis" har precis skaffat en relativt ung häst som är ganska lik din både i färg och modell! (också snygg mao! ;) ) tror det var en haflingerkorsning men resultatet var ganska likt din häst!

Hur går det med rehabiliteringen på din travare?? Vet ju från en annan tråd för ett tag sen att han var skadad...

Jag antar att det är min häst du tänker på (Eliine har lagt in bild)

Han är rätt graciös redan, stark, uthållig och samlingsälskande häst.
Rör sig och utför många rörelser (även ovan mark) med elegans och lätthet han är trots allt ett stort halvblod/fullblod på 167 med en pilot på knappt 150 :D
/GP

Jo, jag va med.
Fast jag lägger hellre upp det så här...
Hästen va med, han räddade mig (igen) och visade upp oss på egen hand för jag var bara där, handlingsförlamad, typ...

Senast ändrad:

haha okej:D Nej jag var inte där, jag bor ju som sagt här nre på västkusten, men jag hade gärna kommit dit och kollat:) Jag tänkte bara på att jag såg bilder därifrån på Pixbox och kände igen dig när jag såg bilden på dig och häsen här:) Och det såg fint ut på bilderna:)

Tack för du frågar:)

Jag tror det går bra, men har faktiskt ingen aning egetnligen, imorrn ska jag ringa och boka till för röntgen har jag tänkt..
men han går med andra hästar i hagen nu och han e glad och pigg, de har han varit iofs hela tiden så... bara hoppas de läkt rätt!

Håller tummarna att det är ok då, skador är inte kul :(

KL
Är bara tvungen att lägga in en bild av min snygging, för han ser så lovande ut där hihi (han kan ju sätta under sig iallafall ;) )

(finns mer bilder från det tillfället om man klickar på bilden, men jag ska inte spamma med bilder här så satte bara en....fast är svårt att välja för jag gillar alla haha!)

+ totola
Vad snälla ni är tack!
Han är ganksa valpig i kroppen nu, är bara 3år (eller ok, 4 i april) så vi får väl se hur han blir sen, men det blir nog bra :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 908
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 392
Ridning Jag har ett litet småjobbigt problem med min kära häst. Han är en welshcob valack, på cirka 1.62 i manken. Han är väl en liten fegis om...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: Werze
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 696
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar