AbsolutDito hörru! Perfekt avslut på en tuff jobbdag.
Det gör vi om tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AbsolutDito hörru! Perfekt avslut på en tuff jobbdag.
Det gör vi om tycker jag
Nu är alla katter hemma igen. Tack och lov.
Ja det har hänt lite på marknadenDet är lite om nu när jag kollar på ny häst, de ligger 3 ggr så högt som när vi köpte häst för drygt 10 år sedan
Sitter och gråter för att jag är så fullkomligt sönderstressad, när man tror att allt jobb man lagt ner på att saker ska flyta på har lönat sig så dyker nästa problem upp. Jag orkar fan inte mer snart
Pluggat och är rätt trött så ska bara lokalisera katterna sen dejta JB. i morgon är det sovmorgon på schemat och lön Natti natti!
Jag kan toppa det.Ja..
Hoppar in i duschen och duschar mer eller mindre i iskallt vatten. Börjar svettas floder så fort jag kliver ut.
Fläktarna på men hjälper inte riktigt. T.ex. den i taket vill jag ha på nattetid för att inte svetta ned hela sängen men då vaknar jag istället upp täppt..
Funderar på att göra som de som flyr till Spanien vintertid, fast istället flyr jag till t.ex. Antarktis sommartid
heartSitter och gråter för att jag är så fullkomligt sönderstressad, när man tror att allt jobb man lagt ner på att saker ska flyta på har lönat sig så dyker nästa problem upp. Jag orkar fan inte mer snart
Det är rätt tröttsamt i andra änden också, men det är risk för höga böter om man inte sköter sig.Jag vet att det är bra med den nya personuppgiftslagen. Men börjar bli lite trött på alla som meddelar mig, via mail, sms och tom brev. Inser att jag tydligen är medlem eller liknande i en himla massa organisationer och handlat eller registrerat mig på diverse sidor. Hjälp, jag drunknar snart. Dessutom, nedräkning till om jag får mitt nät tom imorgon midnatt eller om det stänger om en halvtimme.
Även här fick jag godkänna den där skiten.Jag vet att det är bra med den nya personuppgiftslagen. Men börjar bli lite trött på alla som meddelar mig, via mail, sms och tom brev. Inser att jag tydligen är medlem eller liknande i en himla massa organisationer och handlat eller registrerat mig på diverse sidor. Hjälp, jag drunknar snart. Dessutom, nedräkning till om jag får mitt nät tom imorgon midnatt eller om det stänger om en halvtimme.
Vad händer?Att folk inte kan sköta sig, sitter och väntar på att farbror blå ska ringa mig.