athena_arabians
Trådstartare
Jag fick ju låna släpvagn av min snälla granne så idag blir det skytteltrafik till återvinningen med allt ris Just nu försöker jag vakna och det går väl sådär *allergihelvete*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har 17 grader ute allra redan
4 dagar kvar på praktiken sen väntar lite semester ska iofs plugga som en tok men ska bli skönt att inte ha jobb eller praktik som stör
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure"
Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure"
Kram!Trött. Tror inte det blev mer än 5 timmars sömn inatt, somnade sent då jag behövde finnas till för I som mådde skit. Det är jobbigt att försöka honom att orka fortsätta, att orka hoppas att det blir bättre jag känner mig så otillräcklig, när hela hans familj och även vissa "vänner" med mer eller mindre klarspråk säger att han är "nobody, a loser, a failure"
Inte jag heller. Jag ska nog ta och slå en pling till chefen.Har inte en aning om vad jag ska göra på jobbet!
det är bra, jag frågade just chefen. och han vet inte heller. har 300+ ritningar jag ska gå igenom, men inte rätt program att granska! leverans 2-3 dagar.Inte jag heller. Jag ska nog ta och slå en pling till chefen.