Stackars digNu kom solen tillbaka och det är varmt och jävligt igen....
Jag kan trösta dig med att det är det inte här det minsta så komsi komsi vet jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars digNu kom solen tillbaka och det är varmt och jävligt igen....
Har precis betalat veckans hyra och el... räknade lite och månadsvis blir det ganska exakt 10 000kr.
Är det rätt så samma prisbild som Sverige vintertid med uppvärmning? (I och med att vi kör aircon nu på sommaren, ca 15h/dygn, kan likställas med extra värme vintertid i Sverige tänker jag)
Huset vi hyr är 2 sovrum, 2 badrum. Fullmöblerat, Alla möbler, sängar och kökstillbehör inkluderat samt swimmingpool där filter-pumpen går ca 6h/dag.
Tvättmaskinen kör vi ca 3-4 ggr/vecka
ingen bra natt för sömn?Det låter inte dyrt tycker jag.
Ja, märkliga... Min dricker ALLTID ur hästspannen även om jag häller upp samma vatten i en skål till honom bredvid. Nejdå, han ska hellre klättra upp (och ibland I beroende på mängd vatten) på en hög spann och sträcka sig på tå för att dricka.....Nu myser jag med katten som dricker ur mitt vattenglas trots en vid skål med friskt vatten. Katter är underliga varelser.
Jag är..... !! Börjar kl 7:00 varje dag - kliver ur sängen kl 5:00....Inte många vakna vid denna tid
Visa bifogad fil 12569
Haha jag går upp 04:30Jag är..... !! Börjar kl 7:00 varje dag - kliver ur sängen kl 5:00....
Jag kommer om du serverar blodapelsinanka.Bakar blodapelsinkaka. Nytt recept så det är spännande !
Haha jag går upp 04:30