Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh! Hittat den perfekta tvåan () i nya staden men hinner inte gå på visningen
Någon du känner kanske kan gå den åt dig?
Headbangade just lite. Alltså gratis bar är ju onekligen angenämt skååååål
Skönt! hoppas dagen gått bra. Förlåt att jag bara försvann i natt men det är något som inte fungerar som det borde här milt sagt just nu, fråga mig inte vad/hur/varför svaret blir bara svordomar och frustration.Det har slutat göra ont i munnen nu. Det är skönt och jag är inte alls så stressad som jag var i går.
Och då blir det nackspärr som gäller imorgon eller?
Ingen fara, Jag kan inte begära någons närvaro här!Skönt! hoppas dagen gått bra. Förlåt att jag bara försvann i natt men det är något som inte fungerar som det borde här milt sagt just nu, fråga mig inte vad/hur/varför svaret blir bara svordomar och frustration.
Ingen fara, Jag kan inte begära någons närvaro här!
Nej klart man inte kan men jag tyckte det kändes så dumt så ville förklara att jag inte bara stack hux flux.Ingen fara, Jag kan inte begära någons närvaro här!
Det är bra med barnen, Jag får inga svar från soc. men jag väntade mig inget annat. Äldsta dottern är just nu hos mina föräldrar. Tack för att du frågade.Hur går det med barnen? Om du kan/vill svara alltså, men tänkt så mycket på det. Hoppas ni hittar en lösning asap så de har en trygg omgivning.
Ingen fara.Nej klart man inte kan men jag tyckte det kändes så dumt så ville förklara att jag inte bara stack hux flux.
(Nu hade jag fått flagg att du svarat men såg inte inlägget i tråden innan jag uppdaterade sidan och en del annat ser jag inte heller, sjukt jobbigt men glad att du såg min förklaring!)
hoppas allt löser sig på bästa vis.Det är bra med barnen, Jag får inga svar från soc. men jag väntade mig inget annat. Äldsta dottern är just nu hos mina föräldrar. Tack för att du frågade.
Det regnar och luften är någorlunda frisk
Kaffe, cigg, LEDIG DAG IDAG Sooom jag behövde en ledig dag!