Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har slutat göra ont i munnen nu. Det är skönt och jag är inte alls så stressad som jag var i går.
Skönt! hoppas dagen gått bra. Förlåt att jag bara försvann i natt men det är något som inte fungerar som det borde här milt sagt just nu, fråga mig inte vad/hur/varför svaret blir bara svordomar och frustration.

Skönt! hoppas dagen gått bra. Förlåt att jag bara försvann i natt men det är något som inte fungerar som det borde här milt sagt just nu, fråga mig inte vad/hur/varför svaret blir bara svordomar och frustration.
Ingen fara, Jag kan inte begära någons närvaro här!

Ingen fara, Jag kan inte begära någons närvaro här!
Nej klart man inte kan men jag tyckte det kändes så dumt så ville förklara att jag inte bara stack hux flux.
(Nu hade jag fått flagg att du svarat men såg inte inlägget i tråden innan jag uppdaterade sidan och en del annat ser jag inte heller, sjukt jobbigt men glad att du såg min förklaring!)

Nej klart man inte kan men jag tyckte det kändes så dumt så ville förklara att jag inte bara stack hux flux.
(Nu hade jag fått flagg att du svarat men såg inte inlägget i tråden innan jag uppdaterade sidan och en del annat ser jag inte heller, sjukt jobbigt men glad att du såg min förklaring!)
Ingen fara.

Lång dag. Men avslutades med trevlig middag med syster ensam vi två vilket var roligt eftersom vi aldrig kan göra det. Nu myser jag med katten som dricker ur mitt vattenglas trots en vid skål med friskt vatten. Katter är underliga varelser. :idea:

Själv försöker jag att inte dricka upp hela flaskan pro via hallon utan socker. :d Får nog köpa en imorgon för att ersätta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 352
Senast: Googlarn
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar