Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm.. Det hade varit så mycket lättare om alla röstade samma sak :p Är inne på någon slags ärm ändå, känner mig inte helt bekväm utan fast det är väl en vanesak antar jag.
Säger som så att det beror på bärare. :)

Jag avskyr armlöst för att jag också avskyr mina sladdriga gäddhäng. De är inte skapta för att visas upp. Så jag vill gärna ha en liten, vid ärm.

Den som har fina axlar och armar ska ha ärmlöst! För det är fint! (om man kan ha det....)

Säger som så att det beror på bärare. :)

Jag avskyr armlöst för att jag också avskyr mina sladdriga gäddhäng. De är inte skapta för att visas upp. Så jag vill gärna ha en liten, vid ärm.

Den som har fina axlar och armar ska ha ärmlöst! För det är fint! (om man kan ha det....)

Jag har definierade axlar, dock inte snygga överarmar... vid urringning funkar på mig, dock ej ärmlöst.

T-shirt och ärmlöst får jag gå i hemma med katten. Ogillar skarpt blodförtunnande :( minsta beröring så ser man ut som man varit i värsta slagsmålet. Nää långärmat is teh shit.
:crazy:

Ps, Har buke blivit förlovningstokiga??? Flera poster om liknande :cautious:

Jobbat heldag idag, tog vägen förbi stormarknaden hem för att veckohandla och hade glömt bort att det är inget man ska göra på tisdagar!! För då har panchisarna rabatt på hela sitt köp = ett myller av sengångare utan kundvagnskörkort :banghead: :arghh:
Tack o lov så kom jag hem till färdiglagad middag :d Men jag skulle inte ha något emot ett glas vin nu :o bara för att lugna nerverna menar jag :angel:
Fast jag jobbar imorgon också, så jag får nöja mig med en kopp te :meh:

Fullt upp på eftermiddagen: besök hos skolsköterskan med dottern, kompis med hem från skolan, stallet inklusive ponnyridning för dottern, kompisen och dotterns ponny och tömkörning för min och den andra ponnyn, hem igen, kompis hämtad, mat tillagad och uppäten samt telefonsamtal till pappa som fyller 62 år idag.
Nu kollar vi på Mästarnas mästare från i söndags :)

Verkar inte vara något bra på TV just nu, så jag hänger med datorn och böckerna jag plockade med mig från biblioteket. Så spritt skilda titlar som: "Den missförstådda hunden" och "Stockholms historia". Eller varför inte lite "Släktforska vidare"? Nu lutar jag mig tillbaka på soffan helt enkelt... :)

Upptäckte att jag snart skrivit 25 000 inlägg! Förr i tiden skulle jag fått titeln Bukefalist men sedan gjorde Gunnar om poängsystemet så nu blir jag kanske aldrig det. :down:

Barnet har precis lagt sig och jag ligger i soffan och funderar på vad jag ska göra. Lägga patiens? Läsa en bok? Kolla på något på TV? Livets stora frågor :D

Måste komma ihåg att ringa Agria imorgon. De har lagt till en massa trams nu när katternas försäkringar ska förnyas = högre premie.

Kommit hem från särbon och drabbades av ngt och glor på Farmen VIP, käkar serrano-lindad manchego och pimplar sovte. Måste kunna sova svart pga mkt att göra imorgon.
Körde 3 påsar olika sovte i samma kopp. Fäääst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 352
Senast: Googlarn
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCVII