Haft en skräpmorgon
Sonen ville absolut inte till skolan idag. Lärare och elever som var sjuka och så skulle dom iväg och spela pingis idag på idrottshallen, till råga på allt annan taxitid till skolan i måndags och igår var hans ena lärare ledig + att jag fick hämta för det var något fel på hans taxi tyckte han.
Fick ett utbrott innan han knappt klivit ur sängen och bad själv om att få atarax (rogivande) och sen bröt helvetet ut. Svärföräldrarna var dock snälla och kom direkt och körde mellanbarnet till skolan och sen lugnade sig sonen och lät dom köra honom till sin skola med. Vet inte ens om hans taxi kom idag. Såg den aldrig men chauffören hörde nog sonen skrika så han fattade nog att det inte var läge att knacka på att fråga om han skulle med. Själv fick jag ju hålla fast honom för han skulle börja plocka bort lister och vägguttag som vanligt
Det är inte ofta jag bryter ihop när han håller på, snarare så biter jag ihop och känner att det löste sig ändå efteråt. Men idag fick jag en mindre panikattack och fick ringa maken och prata i telefon samtidigt som jag grät när dom stora lämnat huset. Var ju bara att göra iordning mini och traska till förskolan med henne. Ville egentligen gått hem och gömma mig under täcket efter det men maken övertalade mig till att ta min morgonpromenad på en timma i det fina vädret för att få annat att tänka på så det gjorde jag.
Nu dricker jag latte och ska titta på en film nedbäddad i soffan med 2 fyrbeningar och inte göra ett skit några timmar.
En halv roman här ser jag
men behövde få ur det.