Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det höst eller inte nu?Herregud, vår termometer står på 16 grader! Ute alltså!
Oklart, i somras när jag cyklade till jobbet var det oftast kallare.Är det höst eller inte nu?
Det är höst.Är det höst eller inte nu?
Vi kanske håller på att få samma tidsintervall på årstider som Australien?Oklart, i somras när jag cyklade till jobbet var det oftast kallare.
Man kan koka te på tallbarr har jag hörtDet är höst.
Mvh har krattat ca 8 miljarder tallbarr och skulle kunna kratta lika många till.
Inte gula döda jävla barrhelveten. (Ursäkta språket men jag HATAR tallbarr)Vi kanske håller på att få samma tidsintervall på årstider som Australien?
Man kan koka te på tallbarr har jag hört
Jag har en kalender uppslagen bredvid datorn på skrivbordet jämt. Där skriver jag ALLT som jag får mejl/sms/telefonsamtal om att jag ska göra. Annars hade jag absolut glömt minst hälften av alla vikariebokningar, möten, deadlines som jag har. Om du inte redan har en bords-/väggkalender så rekommenderar jag det!Skitmåndag. Jag fick ett sms av chefen som undrade om jag gjorde ett mejlutskick i torsdags.
Nej, det har jag glömt . Så 4 tappade dagar marknadsföring .
Så där är det hela tiden numera. Jag är nog ganska så förbrukad på det här jobbet för det är inte mycket jag lyckas få rätt längre .
Ska snart åka till verkstaden med min nya bil volvo v40 -17...
Polisen backade på den förra lördagen utanför polishuset vid ett rödljus. (jag hann inte få i backen och komma undan) Chefen bara fnissade när jag ringde och berättade vad som hänt.
Så tråkigt med en sådan buckla bara.
Jag har också fått börja med kalender. Förr kunde jag hålla allt i huvudet.Jag har en kalender uppslagen bredvid datorn på skrivbordet jämt. Där skriver jag ALLT som jag får mejl/sms/telefonsamtal om att jag ska göra. Annars hade jag absolut glömt minst hälften av alla vikariebokningar, möten, deadlines som jag har. Om du inte redan har en bords-/väggkalender så rekommenderar jag det!
Det är bra med kalender . Då kan man skriva ner det och släppa det. Det går åt så mycket energi och hjärnkapacitet till att gå och komma ihåg saker jämt, tycker jag. Hjärnan kan man använda till något bättre !Jag har också fått börja med kalender. Förr kunde jag hålla allt i huvudet.
Man ska bara komma ihåg att skriva i denDet är bra med kalender . Då kan man skriva ner det och släppa det. Det går åt så mycket energi och hjärnkapacitet till att gå och komma ihåg saker jämt, tycker jag. Hjärnan kan man använda till något bättre !
Precis... Det är därför den ligger uppslagen på skrivbordet - alltid !Man ska bara komma ihåg att skriva i den
Jag skriver upp det i mejlen. Det finns en to-do-lista där. Men om jag glömmer att skriva upp, kanske för att uppgiften kom via sms, då spelar den listan ingen roll.Jag har en kalender uppslagen bredvid datorn på skrivbordet jämt. Där skriver jag ALLT som jag får mejl/sms/telefonsamtal om att jag ska göra. Annars hade jag absolut glömt minst hälften av alla vikariebokningar, möten, deadlines som jag har. Om du inte redan har en bords-/väggkalender så rekommenderar jag det!