Vad heter det?? Rött eller vitt??
Får återkomma om namn, men det är rött!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter det?? Rött eller vitt??
Jag känner mig så sjukt hjälplös när hon gråter efter pappa
Varning för gnälligt tråkigt inlägg.
Just ja man ska äta mat sägs det ibland.
Känns inte som det blir någon större ansträngning i köket den här tiden så frågan är om jag ska ta en tallrik risgrynsgröt eller en bit ugnspannkaka?
Suck!! förbannat att man måste äta ibland, tråkigt när man inte har matlust och inte ens är hungrig utan har ett illamående ligger och jävlas men blir inte bättre med den biten utan mat så får väl peta i mig något.
Här äts det prickigkorvmacka med blåbärssoppa.Det blir risgrynsgröt, har väl fått julfeeling av någon anledning?
Nej faktiskt för det känns lättast att få i sig nu av alternativen jag har.
Här blev det som sagt risgrynsgröt med kanel och socker.Här äts det prickigkorvmacka med blåbärssoppa.
Det känns lite som att vi i tråden har tullat på julmaten under den senaste veckan,lussekatter,köttbullar,risgrynsgröt,julmust mmHär blev det som sagt risgrynsgröt med kanel och socker.
Nu dricks det kaffe
Tack och lov äter jag risgrynsgröt åter runt så börjar inte sjunga julvisor av det.Det känns lite som att vi i tråden har tullat på julmaten under den senaste veckan,lussekatter,köttbullar,risgrynsgröt,julmust mm
Jag brukar också jobba jul,i övrigt är jag periodare på jul så ibland får jag ett ryck och ställer till det i värsta amerikanska stilen (pappa är amerikan) men det är ju ett rent h-vete när man ska kasta ut den o packettera allt igen.Tack och lov äter jag risgrynsgröt åter runt så börjar inte sjunga julvisor av det.
Lussebullar äter jag om jag blir bjuden och håller god min, ganska meningslöst enligt mig.
Köttbullar året om är ju liksom husmanskost.
Julmust njaaa ett glas om jag blir bjuden, kan dock ibland köpa en flaska eller två men ingen favorit.
Många år har jag hoppat över julen helt och jobbat så arbetskamrater med barn fått ledigt senaste åren har det dock blivit jul pga. släktingars "krav" med barn.
/hallonsaft som inte är så extrem julmänniska på något sätt.
Jag ställer en adventsljusstake i vardagsrummet mest för att gnälliga granntanten inte ska behöva anstränga sig och påpeka det igen sen att den sällan blir tänd är en annan sak.Jag brukar också jobba jul,i övrigt är jag periodare på jul så ibland får jag ett ryck och ställer till det i värsta amerikanska stilen (pappa är amerikan) men det är ju ett rent h-vete när man ska kasta ut den o packettera allt igen.
Varning för gnälligt tråkigt inlägg.
Just ja man ska äta mat sägs det ibland.
Känns inte som det blir någon större ansträngning i köket den här tiden så frågan är om jag ska ta en tallrik risgrynsgröt eller en bit ugnspannkaka?
Suck!! förbannat att man måste äta ibland, tråkigt när man inte har matlust och inte ens är hungrig utan har ett illamående ligger och jävlas men blir inte bättre med den biten utan mat så får väl peta i mig något.
Det fick bli risgrynsgröt för jag blev lite orolig att pannkakan skulle bli tuff att få ner och jag skulle vara nöjd redan när tuggandet var klart.Förstår precis vad du menar, illamående och sedan mer illamående om man inte äter, blech Jag röstar på ugnspannkaka. Godare imo och kan även ätas kall - jag kan det i alla fall