Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är mätt efter ett besök på en udda, men trevlig, restaurang. Precis sett ett avsnitt Gotham.

Nu planerar jag nästa vecka med medryttarhästen, hans ägare har skadat sig så jag kommer ha honom fyra dagar, eventuellt mer om jag orkar. Det blir i alla fall två uteritter med en del offroad för ryggarbete, en dressyrträning för Paolos Bastos och en hoppträning/bomarbete.

Jag känner mig så sjukt hjälplös när hon gråter efter pappa :cry:
biteme_bigarmhug.gif

Upp och ner, ner och upp... På den positiva sidan, maken blev otroligt mycket bättre efter :turd: så nu är han hemma över natten på permis. På den negativa sidan så har jag en sån som har ångest inför simning imorgon, han har aldrig gillat vatten och har trots väldigt många olika simskolor aldrig blivit bekväm med att simma. :down:

Upp och ner, ner och upp... På den positiva sidan, maken blev otroligt mycket bättre efter :turd: så nu är han hemma över natten på permis. På den negativa sidan så har jag en sån som har ångest inför simning imorgon, han har aldrig gillat vatten och har trots väldigt många olika simskolor aldrig blivit bekväm med att simma. :down:
Heja maken :banana::banana:

Har kokat älgben till Leo i 3 timmar snart .Han älskar älgkött både stekt kokt och rått .När jag stekte biffarna och lät dom ligga i grädde och småputtra .Blev supergott och det tyckte min lilla lurviga älskling åxo så han har setat som ett plåster efter mig ifall jag går i närheten av spisen ifall han ska få en smakbit igen .
Löningen är inlämnad nu ska det bara skrivas en del fakturaunderlag så vi får in för en del privata jobb som jag gjort som dynamitard .Ni ska inte tro jag blivit kyrklig men ska träffa prästen imorgon .Den verkar ha så fullt upp att han villa ta allt över telefonen men jag hänvisade till brorsan så han fick honom att ändra sig .Han tänkte fråga om prällen hade tid att komma till begravningen eller om ha skulle ta den på telefon åxo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 596
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 023
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama