Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter det?? Rött eller vitt??Sambon hade ett sjukt gott vin med sig från Tyskland, men tyvärr finns det inte hos systemet
Går det bara att lösa med transport är det ditt.Kommer jag nog garanterat behöva
Jag bor väl 5 - 7 mil sydöst om dig om det ginge att samordna, har ej tillgång till bil.Går det bara att lösa med transport är det ditt.
Andas och var dig själv så blir det säkert en trevlig resa.Har precis duschat och sitter nu och är nervös inför imorgon då vi åker till London. Tänk om det blir jobbigt mellan oss...
Jo men jag är så blyg egentligen och nu ska jag bo och umgås med en karl jag inte känner så jätteväl privat i 3 dar... (vi har varit kollegor i 1 år nu så vi känner ju varandra så men inte på samma sätt som det är privat)Andas och var dig själv så blir det säkert en trevlig resa.
Jag känner mig så sjukt hjälplös när hon gråter efter pappa
Jo men jag är så blyg egentligen och nu ska jag bo och umgås med en karl jag inte känner så jätteväl privat i 3 dar... (vi har varit kollegor i 1 år nu så vi känner ju varandra så men inte på samma sätt som det är privat)
Det kommer säkert flyta fint, han har nog säkert med en liten knut i magen kan du trösta dig med.Jo men jag är så blyg egentligen och nu ska jag bo och umgås med en karl jag inte känner så jätteväl privat i 3 dar... (vi har varit kollegor i 1 år nu så vi känner ju varandra så men inte på samma sätt som det är privat)
heartJag känner mig så sjukt hjälplös när hon gråter efter pappa
Hoppas att du kan få rätsida på det där.Spenderat helgen med barn som inte vill tillbaka till sin mamma!