Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis duschat och sitter nu och är nervös inför imorgon då vi åker till London. Tänk om det blir jobbigt mellan oss... :(

Håller tummarna för att det är en trevlig stafettläkare jag ska få träffa imorgon, mitt förbittrade sinne tror dock inte att chansen är jättestor.

Dagen börjar lida mot sitt slut. Varit en intensiv dag med en massa projekt överallt. Tiden har gått väldigt fort! Swiiish. Bastade nu på kvällen. Äntligen! Och tyckte att det bara hade gått en och en halv timme ungefär. Det hade tydligen gått över 3 timmar :eek: bara sådär!
Ätit gott utan att ha lagat någonting alls idag.
Fint väder.
Tumme upp :up:

Andas och var dig själv så blir det säkert en trevlig resa. :up:
Jo men jag är så blyg egentligen och nu ska jag bo och umgås med en karl jag inte känner så jätteväl privat i 3 dar... (vi har varit kollegor i 1 år nu så vi känner ju varandra så men inte på samma sätt som det är privat)

Jag är ganska trött. Efter musikalen körde jag tur och retur till Röstånga för att lämna dottern. Nu på kvällen har jag och mina föräldrar byggt ihop en byrå och ett skoskåp samt kollat på VC-hoppning. Jag har dessutom packat inför min tripp till Smygehus havsbad.
Nu ska jag sova. Behöver inte gå upp förrän 6.45 :up:

Jo men jag är så blyg egentligen och nu ska jag bo och umgås med en karl jag inte känner så jätteväl privat i 3 dar... (vi har varit kollegor i 1 år nu så vi känner ju varandra så men inte på samma sätt som det är privat)
Det kommer säkert flyta fint, han har nog säkert med en liten knut i magen kan du trösta dig med.
Hoppas du återkopplar när du är hemma igen att ni haft jätteskoj och båda fått möjlighet att se/uppleva saker ni inte tänkt på om det inte hade varit för att den andra föreslagit det, allt från mat till upplevelser.
Tycker det är grymt modigt av er men verkar med som det kan bli superkul.
:banana:

Antar att jag borde gå och lägga mig men det är min sista semesterdag så jag vill inte riktigt. Går på natt så jag har sovmorgon iaf :up:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 596
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 022
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?