Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår blev det firande av syrran och idag har vi rensat och organiserat här hemma. Vi behöver fler lådor... mest till barnens kläder som de fått och en del som sparas till minstingen. Och vinterkläder som ska sparas tar ju en del plats.

Lite orolig att sambon börjar dra på sig depression, men han har lovat ringa läkare i slutet på veckan om det inte känns bättre då.

Han är och köper pizza nu. Vi 0t thai igår men ingen av oss är riktigt sugen på nåt att äta så vi tänker bättre pizza än inget.

Har jag missat nåt här? :confused: Har iofs bara skummat igenom de senaste sidorna :)

Förvirrade jag glömde hälften men uppdaterade huvudinlägget.
Min morbror har prostatacancer (vilket alla mina morbröder har eller blivit opererad för, har fyra morbröder).
För ett tag sedan kunde man läsa om en man som kissade på ett graviditetstest och det visade positivt och i slutändan visade det sig att han hade prostatacancer. Vill därför min morbror kissar på ett för att se om det stämmer..

Förvirrade jag glömde hälften men uppdaterade huvudinlägget.
Min morbror har prostatacancer (vilket alla mina morbröder har eller blivit opererad för, har fyra morbröder).
För ett tag sedan kunde man läsa om en man som kissade på ett graviditetstest och det visade positivt och i slutändan visade det sig att han hade prostatacancer. Vill därför min morbror kissar på ett för att se om det stämmer..

Aha :idea: nu blev jag nyfiken på resultatet! :D

När man får ett surt meddelande på Messenger för att man inte tackat för grattishälsningen
Helt obegripligt
Jag brukar tacka alla i ett eget inlägg.
Haha en idiot skrev till mig ''glöm inte gratulera mig i morgon '' självklart väljer jag själv om jag vill gratulera någon. Någon dag senare fick jag ett nytt meddelande. ''Jävla svin, svårt och skriva grattis eller '' helt sjukt.

Haha en idiot skrev till mig ''glöm inte gratulera mig i morgon '' självklart väljer jag själv om jag vill gratulera någon. Någon dag senare fick jag ett nytt meddelande. ''Jävla svin, svårt och skriva grattis eller '' helt sjukt.
Ja men liksom jag fattar inte.
Om jag väljer att tacka eller gratta ska väl vara min ensak. Jag brukar liksom inte gratta för att få ett tack tillbaka utan för gratta för att jag villl.
Helt knäppt att få ett meddelande för en sån sak från en person jag inte tror jag att jag ens har träffat

En ungdom i min närhet har haft det jobbigt en period. Idag kom denne ut till stallet hos mig och fick mysa med häst. Och kika på när jag jobbade pålle för hand och så lekte vi lite med trickträning och frihetsdressyr.
Kul att kunna hjälpa med att skingra tankarna en stund och ge lite upplevelser som var nya.
Personen är hästvan. Men hade aldrig sett en läggning tex. Så det var speciellt för denne.
Och att få mysa med häst var efterlängtat.

Du verkar vara en så fin och omtänksam människa mot både människor och djur!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 596
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 023
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama