Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så var det bara att krypa ur myskläderna igen. Tonåringen behöver skjuts till bussen och vill in och handla lite på vägen...

En ungdom i min närhet har haft det jobbigt en period. Idag kom denne ut till stallet hos mig och fick mysa med häst. Och kika på när jag jobbade pålle för hand och så lekte vi lite med trickträning och frihetsdressyr.
Kul att kunna hjälpa med att skingra tankarna en stund och ge lite upplevelser som var nya.
Personen är hästvan. Men hade aldrig sett en läggning tex. Så det var speciellt för denne.
Och att få mysa med häst var efterlängtat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 596
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 023
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur