Dags att betala veterinärräkningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi gillade den båda två det var lite läskiga delar ibland, mindre barn i salongen verkar ha blivit lite rädda. A tyckte att det inte var någon fara direkt, men hon kramade min arm liteDen ska tösen se nästa helg med sin faster, så slipper jag
Hoppas A gillar den
Segern är ohotad?Är extremt uttråkad. Väntar på att få få hem med vinet
Tabloiderna är väl som de alltid varit..
Det har skrivits och skrivs mycket om bränderna, orkanerna och annat på nyheterna. Skulle säga att det skrivs lika mycket om bränderna i californien som de i Portugal i somras. Och lite väl mycket om den pågående doku-såpan i vita huset.
Jag läste om allt det du nämner. I Sverige. Då anstränger jga mig inte heller, utan kollar oftast bara SVT nyheter lite snabbt..
Vart är solen?
Så är det ju till viss del här med. De vargar som går för nära för många gånger beslutas det skyddsjakt på.
Min gissning när det gäller puma och björn är att de ställer till större skada och oftare än vad varg gör. Så är det även här (ja, inte puma då) men av någon anledning är det ständigt vargarna som är "problemet".
Bra kamera för att vara en smartphone, däremot kan den inte ersätta en systemkamera. Kolla diverse youtube-klipp för mer detaljerade jämförelser
Omhoppning på TV snart - kul ! Och så tänkte jag sätta igång lite kanelbullar med mumsig amerikansk glasyr/frosting på......
NEEEEEJJJJJ Kanelbullar ska ha parlsocker! Sa det sa!
Vi gillade den båda två det var lite läskiga delar ibland, mindre barn i salongen verkar ha blivit lite rädda. A tyckte att det inte var någon fara direkt, men hon kramade min arm lite
När man får ett surt meddelande på Messenger för att man inte tackat för grattishälsningen
Helt obegripligt
Jag brukar tacka alla i ett eget inlägg.
Ja det är ju inte ens någon jag har en nära relation til så helt obegripligtPersonen vill alltså ha ett personligt tack? orka, jag kommer knappt ihåg att säga tack till någon. Men jag kräver inte grattis hälsningar heller så det går åt båda hållen.
Skulle aldrig bli sur för att någon inte sa tack tillbaka för ett grattis, personen har väl förhoppningsvis bättre saker att göra med sin dag.