Haha, jag trodde listan du räknade upp efter glassen var de smaker på glass de hade och bara: "Saft? Chips!? " men sedan fattade jagDen hemmagjorda glassen på cafét där jag bor. Godaste glassen jag ätit.
Kaffe
Jordgubbar
Saft
Chips
Ginger joes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag trodde listan du räknade upp efter glassen var de smaker på glass de hade och bara: "Saft? Chips!? " men sedan fattade jagDen hemmagjorda glassen på cafét där jag bor. Godaste glassen jag ätit.
Kaffe
Jordgubbar
Saft
Chips
Ginger joes
Skuggan är bra på kaféet Teleion vid torget i Platanos, Leros, och glassen är fantastisk, särskilt den med baklava-smak. Himmelsk.
Var det ett bra tips?
Gelaterian vid skanstorget är bra! (Jag har inte varit där i år, har för mig att de fanns nånstans i centrum också förra sommaren.)
Pinkbär på Linné är också roliga. Saknar johannebergsglass från förr, de var inte alls lika bra sist.
Kom precis hem från Visby med en helt vansinnig glassbar. 200 sorter bakom disken...
Haha ja det hade varit lite skumma glassmaker.Haha, jag trodde listan du räknade upp efter glassen var de smaker på glass de hade och bara: "Saft? Chips!? " men sedan fattade jag
Alla ni som föredrar Green Smith, har ni testat Pink lady? Tidigare gillade jag endast gren smith men är så glad att jag upptäckte Pink Lady - helt fantastiskt gott älpple! Krispigt, sött och härlig konstisens! Idag tycker jag Green Smith kan vara för sura efter att ha upptäkt Pink lady.Discovery är perfekt tycker jag (avskyr mjuka äpplen) dock har jag inte sett dom någonstans i år äter Royal Gala istället men dom är verkligen snäppet under discovery
Där jag bor är det inte direkt någon värmebölja just nu, men när den infinner sig så brukar jag gärna jordgubbar, ananas, vindruvor, piggelin och les fumées blanches.
Vad är det franska?
Vad är det franska?
Det hade jag inte kunnat tro! Philosophia slarvar med versaler? AldrigVitt vin som är något för läskande för att vara riktigt hälsosamt!
Det hade jag inte kunnat tro! Philosophia slarvar med versaler? Aldrig
Tänk så yster man kan bli på sommaren!Jag skrev faktiskt med versal först, men sedan såg jag att jag hade skrivit ”piggelin” och kände mig lite vild och ändrade till ”les” istället för ”Les”.
Det är för att de svenska äpplena inte är mogna ännu. Discovery är dock en av de tidiga sorterna, så snart så!Discovery är perfekt tycker jag (avskyr mjuka äpplen) dock har jag inte sett dom någonstans i år äter Royal Gala istället men dom är verkligen snäppet under discovery
Alla ni som föredrar Green Smith, har ni testat Pink lady? Tidigare gillade jag endast gren smith men är så glad att jag upptäckte Pink Lady - helt fantastiskt gott älpple! Krispigt, sött och härlig konstisens! Idag tycker jag Green Smith kan vara för sura efter att ha upptäkt Pink lady.
EDIT - lyckades inte tagga helt.