Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Liptons iste som kommer i sånadär paket med pulver.
Håller med!Jag gillar dem bara stenhårda. Som ett äpple, annars får det vara.
Jag gillar dem bara stenhårda. Som ett äpple, annars får det vara.
Håller med!
Klart det smakar nektarin men man slipper det där översöta och så slipper man den läbbiga konsistensenMen då smakar det ju inte nektarin? Hade kunnat vara vilken frukt som helst.
Ska tillägga att jag inte äter mogna bananer heller, eller mjöliga äpplen (granny smith är världens bästa äpplesort!)Men då smakar det ju inte nektarin? Hade kunnat vara vilken frukt som helst.
Granny Smith och omogen nektarin, i ett blindtest skulle jag misslyckas!Ska tillägga att jag inte äter mogna bananer heller, eller mjöliga äpplen (granny smith är världens bästa äpplesort!)
Haha! Du har kanske inte lika välutvecklade smaklökarGranny Smith och omogen nektarin, i ett blindtest skulle jag misslyckas!
Den perfekta bananen är riktigt gul med dragning åt det gröna hållet. Minsta lilla bruna och den är totalt oätlig.Ska tillägga att jag inte äter mogna bananer heller, eller mjöliga äpplen (granny smith är världens bästa äpplesort!)
Antagligen!Haha! Du har kanske inte lika välutvecklade smaklökar
Jag missbrukar
Ica selection torr päroncider
Espresso house’s lemonad med mynta
Jordgubbar
Körsbär
Antagligen!
(Fast jag har läst om att det är lukten som styr våra smaklökar. Utan lukt smakar väldigt mycket ingenting. Och i Masterchef Australia har de ibland en rolig tävling där folk får smaka olika livsmedel med förbundna ögon, och alla livsmedel är skurna i identiska kuber. Har för mig att de inte får känna med händerna heller. Många har jättesvårt att identifiera det de smakar på. )
Nejdå Granny Smtih smakar något. Omogen nektarin är som att tugga på en smaklös träbitGranny Smith och omogen nektarin, i ett blindtest skulle jag misslyckas!
Ja fy så trist!Japp.
Fyra grundsmaker som finns i smaklökarna på tungan: sött, surt, salt, beskt. Resten beror på luktorganet.
Passa dig för nästäppa, säger jag bara.
Granny Smith är det enda äpplet som växer i helvetet, har jag hört.Nejdå Granny Smtih smakar något. Omogen nektarin är som att tugga på en smaklös träbit
Men då smakar det ju inte nektarin? Hade kunnat vara vilken frukt som helst.
Är allergisk, men omogna går bättre än mogna. Och gillar inte sött slabb, hellre träigt. Men jag tycker typ all frukt utom grapefrukt är för söt. Bär går bra. Och träiga gråpäron och träiga plommon
Grape är inte en frukt.
Det är tortyrmedel.
Icke! Under flera år drog jag i mig en halvliter tropicana grapefrukt (den gula) som frukost
Jag upplever sällan beska och bittra och sura smaker som för mycket, men är känslig för ren sötma.
Grapefrukt!Är allergisk, men omogna går bättre än mogna. Och gillar inte sött slabb, hellre träigt. Men jag tycker typ all frukt utom grapefrukt är för söt. Bär går bra. Och träiga gråpäron och träiga plommon